ratings augustus 2009

Alles op schaakgebied bij BSV

ratings augustus 2009

Berichtdoor webmaster » di 14 jul 2009, 22:00

http://129.125.32.15

Vroeg gepubliceerd! Willen waarschijnlijk op vakantie.

Het verlies was bekend! :twisted:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor Osito » vr 17 jul 2009, 10:03

Ik hoop dat hij voor jullie wel klopt. Er zijn nogal wat zaken die nog bekeken gaan worden voor de definitieve lijst. Zo ontbreekt voor mij de laatste ronde van de SGA (27 april). Ik zag dat die ronde bij niemand nog is meegeteld. Daarnaast ontbreekt Open Veens. Ik zal dan op ongeveer 1975 gaan uitkomen, op naar de 2000.

Overigens werkt de link als je /EXEC weglaat.
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor webmaster » vr 17 jul 2009, 12:48

Osito schreef:Ik hoop dat hij voor jullie wel klopt. Er zijn nogal wat zaken die nog bekeken gaan worden voor de definitieve lijst. Zo ontbreekt voor mij de laatste ronde van de SGA (27 april). Ik zag dat die ronde bij niemand nog is meegeteld. Daarnaast ontbreekt Open Veens. Ik zal dan op ongeveer 1975 gaan uitkomen, op naar de 2000.

Overigens werkt de link als je /EXEC weglaat.


Txs Osito!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor Osito » ma 27 jul 2009, 09:59

Hij is wellicht nu wel compleet. Zo is nu bijv. ook het Open Veens meegeteld (Bovens, Hofstra, Bakker…).
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor Pauwbase » ma 27 jul 2009, 10:30

Osito schreef:Hij is wellicht nu wel compleet. Zo is nu bijv. ook het Open Veens meegeteld (Bovens, Hofstra, Bakker…).

Zal Hotze erg blij mee zijn, hij was over de 2200 :-(

Mijn persoonlijke mening is dat Hotze sowieso niet mee moet doen aan het Veens Open, daar valt voor hem niks te winnen. In plaats daarvan in Dieren mee doen en dan was ie zeker door de 2200 gegaan. Maar op de zomertoernooien schittert hij weer door afwezigheid, toch erg zonde. Dat gezegd hebbende, gaat deze knoeier straks wel een vierkampje spelen en ik ben erg benieuwd naar de vorm na een aantal maanden niks doen (qua schaken dan he!).
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor htj » ma 27 jul 2009, 11:01

:cry: :cry:
Het resultaat van Veens open is inderdaad een beetje een domper. Zeker ook omdat het precies dezelfde rating nu is als vorig jaar.
htj
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 154
Geregistreerd: zo 02 nov 2008, 14:20

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor Osito » ma 27 jul 2009, 11:38

Bij sommige toernooien is het moeilijker om rating te winnen en is de kans op ratingverlies dus wat hoger dan bij anderen. Maar ja moet je daarom dan maar niet meedoen met dat toernooi ? ;)

Het speelt natuurlijk ook mee of het een leuk toernooi is. Daarnaast speelde Hotze t/m de laatste ronde mee voor de 1e prijs en dat is in een groot zomertoernooi natuurlijk nooit aan de orde.
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor Pauwbase » di 28 jul 2009, 01:42

Osito schreef:Bij sommige toernooien is het moeilijker om rating te winnen en is de kans op ratingverlies dus wat hoger dan bij anderen. Maar ja moet je daarom dan maar niet meedoen met dat toernooi ? ;)

Het speelt natuurlijk ook mee of het een leuk toernooi is. Daarnaast speelde Hotze t/m de laatste ronde mee voor de 1e prijs en dat is in een groot zomertoernooi natuurlijk nooit aan de orde.


Als je talent hebt moet je tegen betere spelers schaken om verder te komen. Als je denkt dat je nooit beter kan worden dan je nu bent, dan is dat ook prima en kun je je beperken tot gezelligheidstoernooitjes. Overigens, dat is ook prima te doen als je ook toernooien speelt waarin je wat meer uitdaging hebt, alleen speelt Hotze die niet ;-)

Neemt niet weg dat het ontzettend knap is om bijna 2200 te halen in een omgeving waar je tegenstanders meestal 1800-2050 hebben. Dan moet je heel veel winnen. Maar een keer niet uit je doppen kijken en je moet weer 7x op rij winnen om dat te compenseren.

Zelf speel ik trouwens ook veel te weinig, maar daar gaan we komend seizoen wat aan doen!
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor Osito » di 28 jul 2009, 08:26

Ik verwacht dat je me op de volgende lijst weer inhaalt Pauwbase ! Hoe ging je pot tegen Stefan (uitslag zegt vaak zo weinig) ?
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51

Re: ratings augustus 2009

Berichtdoor kreeft58 » di 28 jul 2009, 09:46

Pauwbase schreef:
Osito schreef:Bij sommige toernooien is het moeilijker om rating te winnen en is de kans op ratingverlies dus wat hoger dan bij anderen. Maar ja moet je daarom dan maar niet meedoen met dat toernooi ? ;)

Het speelt natuurlijk ook mee of het een leuk toernooi is. Daarnaast speelde Hotze t/m de laatste ronde mee voor de 1e prijs en dat is in een groot zomertoernooi natuurlijk nooit aan de orde.


Als je talent hebt moet je tegen betere spelers schaken om verder te komen. Als je denkt dat je nooit beter kan worden dan je nu bent, dan is dat ook prima en kun je je beperken tot gezelligheidstoernooitjes. Overigens, dat is ook prima te doen als je ook toernooien speelt waarin je wat meer uitdaging hebt, alleen speelt Hotze die niet ;-)

Neemt niet weg dat het ontzettend knap is om bijna 2200 te halen in een omgeving waar je tegenstanders meestal 1800-2050 hebben. Dan moet je heel veel winnen. Maar een keer niet uit je doppen kijken en je moet weer 7x op rij winnen om dat te compenseren.

Zelf speel ik trouwens ook veel te weinig, maar daar gaan we komend seizoen wat aan doen!


Dat is nog eens mooi nieuws!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Volgende

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten

cron