Pallas naar KNSB?

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: Pallas naar KNSB?

Berichtdoor Pauwbase » vr 14 aug 2009, 00:55

De kogel is door de kerk:

Deventer, 13 augustus 2009
Pallas naar KNSB !

De competitieleider van de KNSB heeft de competitieleider van de OSBO gevraagd of de OSBO een opengevallen plek kan opvullen in de KNSB-competitie. Huub Blom heeft daarop Pallas benaderd, vanwege de tweede plek van afgelopen seizoen.

Daar hoefde natuurlijk niet lang over nagedacht te worden, alhoewel er voor de zekerheid nog wel een belronde heeft plaatsgevonden door voorzitter Radboud de Roos.
Dus volgend jaar KNSB, een jaar eerder dan vijf jaar geleden gepland !

Door drie promoties in vijf jaar tijd opklimmen van de tweede klasse OSBO naar de derde klasse KNSB is toch een bijzondere prestatie.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Pallas naar KNSB?

Berichtdoor Pauwbase » vr 14 aug 2009, 01:01

Pauwbase schreef:Zeer interessant nieuws! Ik kreeg gisteravond inderdaad een telefoontje dat een KNSB-team zich zeer waarschijnlijk ging terug trekken. Een fusie met Bennekom werd nog voorgesteld, maar ik heb dat afgeslagen zonder met het bestuur te overleggen :lol: Nu de vraag: hoe komt de KNSB dan bij de OSBO voor een doorschuifplaats? Dat zal ik eens even uitzoeken.


In klasse 3G komt een plaatsje vrij omdat Bobby Fischer Wassenaar zich heeft teruggetrokken.

Toch een ander team dan ik gedacht had, en uit berichten op USF kan ik opmaken dat er een last-minute fusie komt waarbij "mijn" team niet teruggetrokken hoeft te worden, maar zijn team laat opvullen door een andere vereniging. Zou dat niet lukken, dan trekt ook dat team zich mogelijk nog wel terug.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Pallas naar KNSB?

Berichtdoor kreeft58 » za 15 aug 2009, 12:15

Pauwbase schreef:
Pauwbase schreef:Zeer interessant nieuws! Ik kreeg gisteravond inderdaad een telefoontje dat een KNSB-team zich zeer waarschijnlijk ging terug trekken. Een fusie met Bennekom werd nog voorgesteld, maar ik heb dat afgeslagen zonder met het bestuur te overleggen :lol: Nu de vraag: hoe komt de KNSB dan bij de OSBO voor een doorschuifplaats? Dat zal ik eens even uitzoeken.


In klasse 3G komt een plaatsje vrij omdat Bobby Fischer Wassenaar zich heeft teruggetrokken.

Toch een ander team dan ik gedacht had, en uit berichten op USF kan ik opmaken dat er een last-minute fusie komt waarbij "mijn" team niet teruggetrokken hoeft te worden, maar zijn team laat opvullen door een andere vereniging. Zou dat niet lukken, dan trekt ook dat team zich mogelijk nog wel terug.


Reactie op site de Toren:
''Pallas heeft inmiddels bevestigd de open gevallen plaats van de KNSB in te nemen.
TOREN 3 laat de kans op PromotieKlasse spelen niet liggen natuurlijk. Er zal wat geschoven moeten worden, maar een mix biedt ook weer mogelijkheden.''
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Vorige

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten

cron