Bedrijfsschaken

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor kreeft58 » ma 06 apr 2009, 09:17

Mark schreef:
kreeft58 schreef:
htj schreef:Klasse Martien :D :D :D


Natuurlijk gefeliciteerd Martien! Alleen erg jammer dat er bij HTJ en Mark kennelijk geen felicitatie af kon voor het derde :( Gewonnen, veilig en ook veilig bij extra degradatie! :D


Werkelijk altijd wat te miepen die man... Natuurlijk is het voor het derde ook mooi, maar felicitaties om niet degraderen of om een kampioenschap... Maar goed, blijft mooi zo.


Ben je altijd zo aardig op de vroege ochtend Mark......
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor Mark » wo 08 apr 2009, 09:57

Alleen op maandagochtend.... De rest van de ochtenden is beter
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor webmaster » vr 30 okt 2009, 00:21

Op 6 november gaan we met st Karakter van start in de hoofdgroep van het Bedrijfsschaken Arnhem. We mogen meteen tegen een killer! Te weten Arcadis. Zij zijn afgelopen jaar als tweede geeindigd en hebben Guust Homs op het eerste bord.
Nu wil het geval dat we door ziekte een speler missen. Binnen ons bedrijf hebben we geen reserve. We mogen een gastspeler inhuren mits hij/zij qua rating niet buiten proporties valt.
Ik wil vragen of er iemand van BSV (binnen de rating 1600-1800) eenmalig wil meespelen. Ik zou dat erg op prijs stellen want in de hoofdgroep met een leeg bord starten is echt een afgang.
Diegene die zich aanbiedt hoeft over vervoer geen zorgen te maken. Die haal ik thuis op!
Meld het hier of via mijn mail.
Martien
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor webmaster » vr 06 nov 2009, 18:28

Vanavond gaan we van start in ons tweede jaar bedrijfsschaken. Met st. Karakter zijn we verleden jaar kampioen geworden van de tweede klasse. Vanaf vanavond dus tegen de echte "zware" jongens. We spelen bij Kema aan de Klingelbeekseweg 45 in Arnhem. Evenals verleden jaar hebben we een gastspeler nodig. Aangezien supersub Koen M vd Brink verhinderdis, prijs ik me gelukkig met Martijn Bakker als gastspeler. :D
We spelen vanavond tegen Arcadis die Guus Homs op het eerste bord hebben zitten :shock:

We zien het wel!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor webmaster » za 07 nov 2009, 13:44

Helaas! Net niet. :shock:
Ruud was kanonnenvoer voor Guus Homs. Ik verloor na een een tergend trage partij (a3,h3) in een eindspel toren, loper + 5 pionnen tegen 2 torens + 5 pionnen. Marco won omdat zijn tegenstander in razende tijdnood een stuk in de aanbieding deed. Aller ogen waren gericht op Martijn die in een Koningsgambiet een pion won en deze wist te houden. Partij kwam in een toreneindspel waarbij de tegenstander zijn torens in de stelling van Martijn plantte. Martijn verbruikte werkelijk al zijn tijd om een winnende voortzetting te vinden (dan zou het 2-2 zijn) Echter met het vallen van de (Garde) vlag moest hij berusten in remise. 2,5-1,5 verlies dus. :oops:
Volgende ronde hopelijk beter.
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor eagle » za 07 nov 2009, 13:51

martien schreef:Vanavond gaan we van start in ons tweede jaar bedrijfsschaken. Met st. Karakter zijn we verleden jaar kampioen geworden van de tweede klasse. Vanaf vanavond dus tegen de echte "zware" jongens. We spelen bij Kema aan de Klingelbeekseweg 45 in Arnhem. Evenals verleden jaar hebben we een gastspeler nodig. Aangezien supersub Koen M vd Brink verhinderdis, prijs ik me gelukkig met Martijn Bakker als gastspeler. :D
We spelen vanavond tegen Arcadis die Guus Homs op het eerste bord hebben zitten :shock:

We zien het wel!

Wie was de gelukkige tegen Guust (2200)? En kon Martijn zich staande houden in dit bedrijfsschaakgeweld? ;) Kortom, hoe is het afgelopen?
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor kreeft58 » zo 08 nov 2009, 11:16

eagle schreef:
martien schreef:Vanavond gaan we van start in ons tweede jaar bedrijfsschaken. Met st. Karakter zijn we verleden jaar kampioen geworden van de tweede klasse. Vanaf vanavond dus tegen de echte "zware" jongens. We spelen bij Kema aan de Klingelbeekseweg 45 in Arnhem. Evenals verleden jaar hebben we een gastspeler nodig. Aangezien supersub Koen M vd Brink verhinderdis, prijs ik me gelukkig met Martijn Bakker als gastspeler. :D
We spelen vanavond tegen Arcadis die Guus Homs op het eerste bord hebben zitten :shock:

We zien het wel!

Wie was de gelukkige tegen Guust (2200)? En kon Martijn zich staande houden in dit bedrijfsschaakgeweld? ;) Kortom, hoe is het afgelopen?


Ga er maar van uit dat het een dikke nederlaag is geworden. In een ander geval zou er allang een stuk tekst staan!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor webmaster » zo 08 nov 2009, 13:59

Jullie lezen toch slecht.... :lol:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor kreeft58 » zo 08 nov 2009, 14:48

martien schreef:Jullie lezen toch slecht.... :lol:


Heb even geinformeerd. En hier komt het dan: ARCADIS - St. Karakter 2,5-1,5. Heb maar niet naar de persoonlijke uitslagen gevraagd. Wel is me voor waar vertelt dat de winst van ARCADIS enigszins geflatteerd is. En dat Karakter een dikke kans op een gelijkspel heeft gemist! Zou daar soms de kneep voor Martien zitten :lol:
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Bedrijfsschaken

Berichtdoor Pauwbase » zo 08 nov 2009, 16:59

martien schreef:Helaas! Net niet. :shock:
Ruud was kanonnenvoer voor Guus Homs. Ik verloor na een een tergend trage partij (a3,h3) in een eindspel toren, loper + 5 pionnen tegen 2 torens + 5 pionnen. Marco won omdat zijn tegenstander in razende tijdnood een stuk in de aanbieding deed. Aller ogen waren gericht op Martijn die in een Koningsgambiet een pion won en deze wist te houden. Partij kwam in een toreneindspel waarbij de tegenstander zijn torens in de stelling van Martijn plantte. Martijn verbruikte werkelijk al zijn tijd om een winnende voortzetting te vinden (dan zou het 2-2 zijn) Echter met het vallen van de (Garde) vlag moest hij berusten in remise. 2,5-1,5 verlies dus. :oops:
Volgende ronde hopelijk beter.


Journalisten zijn doorgaans beter in schrijven dan lezen ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

VorigeVolgende

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron