Oliebol 2010

Alles op schaakgebied bij BSV

Oliebol 2010

Berichtdoor webmaster » di 28 dec 2010, 03:04

Hotze mag zich voor een jaar "oliebol" van BSV noemen. Op een goed bezocht Oudejaarstoernooi wist hij op listige wijze de titel naar zich toe te trekken. Ik kwam (door omstandigheden) pas rond half tien binnen, dankzij de deskundige indeling van "uberindeler" Mark was er veel spanning in de meeste groepen. Dat was te merken aan de einduitslagen van de verschillende groepen waar de verschillen miniem waren. Na afloop werd er nog lang doorgevluggerd waarbij enkele Veenendalers Hotze de principes van Raindropchess hebben geprobeerd bij te brengen. Persoonlijk vond ik het niks maar dat mag de pret niet drukken. Rond half twee hebben we de laatste schakers eruit geschopt. :mrgreen:
We mogen (opnieuw) spreken van een gezellig toernooi!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Oliebol 2010

Berichtdoor kreeft58 » di 28 dec 2010, 04:44

martien schreef:Hotze mag zich voor een jaar "oliebol" van BSV noemen. Op een goed bezocht Oudejaarstoernooi wist hij op listige wijze de titel naar zich toe te trekken. Ik kwam (door omstandigheden) pas rond half tien binnen, dankzij de deskundige indeling van "uberindeler" Mark was er veel spanning in de meeste groepen. Dat was te merken aan de einduitslagen van de verschillende groepen waar de verschillen miniem waren. Na afloop werd er nog lang doorgevluggerd waarbij enkele Veenendalers Hotze de principes van Raindropchess hebben geprobeerd bij te brengen. Persoonlijk vond ik het niks maar dat mag de pret niet drukken. Rond half twee hebben we de laatste schakers eruit geschopt. :mrgreen:
We mogen (opnieuw) spreken van een gezellig toernooi!


Iets te grof wedstrijdleider! Want:
1) Je hebt de klok verkeerd gelezen, want het was veel vroeger!
2) Er is niemand uitgeschopt! In tegendeel!
3) ''Door omstandigheden"? Raadsels te over bij zo'n opmerking. Goed dat ik als journalist met pensioen ben ;) :)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Oliebol 2010

Berichtdoor kreeft58 » di 28 dec 2010, 16:27

kreeft58 schreef:
martien schreef:Hotze mag zich voor een jaar "oliebol" van BSV noemen. Op een goed bezocht Oudejaarstoernooi wist hij op listige wijze de titel naar zich toe te trekken. Ik kwam (door omstandigheden) pas rond half tien binnen, dankzij de deskundige indeling van "uberindeler" Mark was er veel spanning in de meeste groepen. Dat was te merken aan de einduitslagen van de verschillende groepen waar de verschillen miniem waren. Na afloop werd er nog lang doorgevluggerd waarbij enkele Veenendalers Hotze de principes van Raindropchess hebben geprobeerd bij te brengen. Persoonlijk vond ik het niks maar dat mag de pret niet drukken. Rond half twee hebben we de laatste schakers eruit geschopt. :mrgreen:
We mogen (opnieuw) spreken van een gezellig toernooi!


Iets te grof wedstrijdleider! Want:
1) Je hebt de klok verkeerd gelezen, want het was veel vroeger!
2) Er is niemand uitgeschopt! In tegendeel!
3) ''Door omstandigheden"? Raadsels te over bij zo'n opmerking. Goed dat ik als journalist met pensioen ben ;) :)


Geintje :)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Oliebol 2010

Berichtdoor webmaster » vr 31 dec 2010, 18:05

Humor hebben ze wel daar in Amersfoort. Volgende bericht van hun forum gepikt:

Stel je hebt wit tegen Noël Bovens, dan zou de start van de partij als volgt kunnen verlopen.

Waar kom je vandaan?
Zetten.
Nee, ik vraag waar je vandaan komt.
Zetten!
Geef nou eens antwoord op de vraag!
Zetten!

:mrgreen: :mrgreen:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom


Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron