Boekpresentatie Hans Bohm

Alles op schaakgebied bij BSV

Boekpresentatie Hans Bohm

Berichtdoor webmaster » za 03 dec 2011, 00:05

Vanavond naar Arnhem waar Hans Bohm een presentatie gaf van het tweede deel van een 6-delige boekenserie over de schaakstukken. Deel 1 is een beschouwing over de pion. Dit boek is een jaar geleden verschenen.
Vanavond presenteerde hij deel 2 over de Toren. Het mag geen toeval zijn dat dit werd georganiseerd door beide Arnhemse verenigingen ASV en De Toren. Er waren plm 40 belangstellenden die dit boek na afloop voor een "vriendenprijs" van 10 euro (normaal 18) konden kopen.
Hans presenteerde als vanouds , losjes, analytisch en met de nodige humor! Uit Bennekom was naast mij ook onze voorzitter aanwezig op deze goed georganiseerde avond!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Boekpresentatie Hans Bohm

Berichtdoor webmaster » za 16 maart 2013, 00:56

webmaster schreef:Vanavond naar Arnhem waar Hans Bohm een presentatie gaf van het tweede deel van een 6-delige boekenserie over de schaakstukken. Deel 1 is een beschouwing over de pion. Dit boek is een jaar geleden verschenen.
Vanavond presenteerde hij deel 2 over de Toren. Het mag geen toeval zijn dat dit werd georganiseerd door beide Arnhemse verenigingen ASV en De Toren. Er waren plm 40 belangstellenden die dit boek na afloop voor een "vriendenprijs" van 10 euro (normaal 18) konden kopen.
Hans presenteerde als vanouds , losjes, analytisch en met de nodige humor! Uit Bennekom was naast mij ook onze voorzitter aanwezig op deze goed georganiseerde avond!


Vanavond was er opnieuw een boekpresentatie van Hans Bohm. Hij presenteerde bij, en georganiseerd door, ASV het derde deel uit een 6-delige boekenserie over de schaakstukken: Het Paard.
Evenals de vorige keer presenteerde hij met veel humor en vanuit de losse pols dit boek. De volgende thema's kwamen aan de orde: Paard tegen pion, paard tegen twee pionnen, het bouwen van een fort en gekke matvoeringen met behulp van....hoe kan het anders.. het paard.
Aan belangstelling niet te klagen. Er waren ruim 40 belangstellenden. Evenals de vorige titels heb ik ook dit boek aangeschaft. Mocht iemand het een keer in willen zien dan hoor ik dat.

Afbeelding
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom


Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

cron