Bekercompetitie 2008/2009

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor eagle » wo 03 dec 2008, 11:22

Pauwbase schreef:
eagle schreef:
Pauwbase schreef:Misschien wel. Zelf ben ik niet zo'n voorstander van mensen met zachte hand uit het toernooi verwijderen. Wie is de ongelukkige? Cramer, of is Jurg weer aan de beurt? :-(

Waar gaat het in 1e instantie om: een leuke partij schaak te spelen. En daar is meer kans op als je tegen iemand van min of meer gelijke sterkte speelt. Maar ik heb de keuze simpel gesteld, zonder enige drang, met het belang van de speler voorop. Met als resultaat dat de loting kan worden verricht zodra Pauw zijn klus geklaard heeft.

Nou, het komt op mij allemaal niet overtuigend over. Blijkt ook wel uit het feit dat nog steeds niet verteld is wie zich nou terug getrokken heeft. Blijkbaar heerst er toch enige gêne. Je argument klopt ook niet helemaal, want er had een partij Jurg-Cramer uit kunnen komen. Beide spelers evenveel kans om zich te plaatsen bij de beste 16 van BSV! :-)

Wat is nou je probleem? Natuurlijk had het Jurg-Cramer kunnen worden, als 1 van beide als 1e getrokken wordt is de kans 25 % dat ze tegen elkaar spelen. En dus 75% dat ze een andere tegenstander krijgen. En de naam: heeft niets met gêne te maken, het is Gerrit, die kwam toevallig als eerste binnen van de kandidaten die ik de vraag wilde voorleggen. Ik wilde je nog even laten zweten wie er door waren. :lol:
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » wo 03 dec 2008, 11:57

eagle schreef:Wat is nou je probleem? Natuurlijk had het Jurg-Cramer kunnen worden, als 1 van beide als 1e getrokken wordt is de kans 25 % dat ze tegen elkaar spelen. En dus 75% dat ze een andere tegenstander krijgen. En de naam: heeft niets met gêne te maken, het is Gerrit, die kwam toevallig als eerste binnen van de kandidaten die ik de vraag wilde voorleggen. Ik wilde je nog even laten zweten wie er door waren. :lol:

OK. Dat is dan in ieder geval consistent met het beleid voor de externe teams :roll:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor kreeft58 » wo 03 dec 2008, 21:42

Pauwbase schreef:
eagle schreef:Wat is nou je probleem? Natuurlijk had het Jurg-Cramer kunnen worden, als 1 van beide als 1e getrokken wordt is de kans 25 % dat ze tegen elkaar spelen. En dus 75% dat ze een andere tegenstander krijgen. En de naam: heeft niets met gêne te maken, het is Gerrit, die kwam toevallig als eerste binnen van de kandidaten die ik de vraag wilde voorleggen. Ik wilde je nog even laten zweten wie er door waren. :lol:

OK. Dat is dan in ieder geval consistent met het beleid voor de externe teams :roll:


Ik weet niet precies wat je bedoeld Pauwebase. Daar ben je goed in, in vaaglijkheden! Dus vind ik dat je opmerkingen raadselachtig zijn. Dat kun jij leuk vinden, maar ik niet. En dat wil ik je nadrukkelijk laten weten!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » wo 03 dec 2008, 22:08

kreeft58 schreef:
Pauwbase schreef:
eagle schreef:Wat is nou je probleem? Natuurlijk had het Jurg-Cramer kunnen worden, als 1 van beide als 1e getrokken wordt is de kans 25 % dat ze tegen elkaar spelen. En dus 75% dat ze een andere tegenstander krijgen. En de naam: heeft niets met gêne te maken, het is Gerrit, die kwam toevallig als eerste binnen van de kandidaten die ik de vraag wilde voorleggen. Ik wilde je nog even laten zweten wie er door waren. :lol:

OK. Dat is dan in ieder geval consistent met het beleid voor de externe teams :roll:


Ik weet niet precies wat je bedoeld Pauwebase. Daar ben je goed in, in vaaglijkheden! Dus vind ik dat je opmerkingen raadselachtig zijn. Dat kun jij leuk vinden, maar ik niet. En dat wil ik je nadrukkelijk laten weten!

Ik bleef bewust vaag, de goede verstaander had maar een half woord nodig. Ik constateer dat het voor iemand als Gerrit Jurg best lastig is om mee te mogen doen aan externe competitie en bekercompetitie. Ik vind dat jammer en meer zal ik er niet over zeggen.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » di 16 dec 2008, 01:43

1e ronde:

Suuring – Van de Schaaf 1-0
Vos - Alting 0-1
Bonsma - Kreeft 0-1
Verhoef - Bovens 0-1
Hofstra - Wouters 1-0
Gillet - Struijk 0-1
René Bakker - Bodlaender 1-0
Pauw – Hulskamp 1-0
Valkenburg - Duijker 0-1
Van Oosterwijk – De Rave 1-0
Smit - Decker 0-1
Drenth - De Bruin 1-0
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » zo 04 jan 2009, 20:26

Wordt er nog geloot voor de 2e ronde? Over twee weken staat hij alweer op het programma.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor eagle » ma 05 jan 2009, 14:29

Pauwbase schreef:Wordt er nog geloot voor de 2e ronde? Over twee weken staat hij alweer op het programma.

Kom je lootjes trekken?
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » ma 05 jan 2009, 15:57

eagle schreef:
Pauwbase schreef:Wordt er nog geloot voor de 2e ronde? Over twee weken staat hij alweer op het programma.

Kom je lootjes trekken?

Denk het niet, maar ik hou de website goed in de gaten vannacht :-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor eagle » ma 05 jan 2009, 19:42

Pauwbase schreef:
eagle schreef:
Pauwbase schreef:Wordt er nog geloot voor de 2e ronde? Over twee weken staat hij alweer op het programma.

Kom je lootjes trekken?

Denk het niet, maar ik hou de website goed in de gaten vannacht :-)

Die indeling is geen nieuws om in de krant te zetten voor Rini, dus ik weet niet of ik daar vannacht nog aan toe kom. 8-)
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » di 06 jan 2009, 15:11

eagle schreef:Die indeling is geen nieuws om in de krant te zetten voor Rini, dus ik weet niet of ik daar vannacht nog aan toe kom. 8-)

Ik wacht nog steeds heel geduldig :|
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

VorigeVolgende

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten

cron