Bekercompetitie 2008/2009

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor eagle » di 06 jan 2009, 16:29

Pauwbase schreef:
eagle schreef:Die indeling is geen nieuws om in de krant te zetten voor Rini, dus ik weet niet of ik daar vannacht nog aan toe kom. 8-)

Ik wacht nog steeds heel geduldig :|

met wit tegen Jo Decker
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » di 06 jan 2009, 17:25

eagle schreef:
Pauwbase schreef:
eagle schreef:Die indeling is geen nieuws om in de krant te zetten voor Rini, dus ik weet niet of ik daar vannacht nog aan toe kom. 8-)

Ik wacht nog steeds heel geduldig :|

met wit tegen Jo Decker

Thanks! Leuke uitdaging in ieder geval. En de rest?

Jo: als je mee leest, ben jij er over 2 weken?
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor webmaster » di 06 jan 2009, 21:48

Is er geloot?
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » di 06 jan 2009, 22:32

martien schreef:Is er geloot?

Ik neem aan Eagle niet Pauw-Decker op het forum schrijft om maar van mijn gezeur af te zijn! :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor eagle » di 06 jan 2009, 22:38

martien schreef:Is er geloot?

Rini heeft deze keer de lootjes getrokken. De indeling voor de 2e ronde van de beker op 19 januari is als volgt geworden:

Bert Duijker - Teun Alting
Rene Bakker - Gerrit Drenth
Jaap Marinus - Noel Bovens
Martijn Pauw - Jo Decker
Cock Struijk - Ton Suuring
Hotze Tette Hofstra - Rini Kreeft
Teunis Bunt - Martin Markering
Chris Oosterwijk - Erik Cramer

Tijdens de trekking deelde Chris mee dat hij er de komende 2 maanden niet is, dat betekent dat hij er de volgende 2 rondes niet is. Dus valt hij af voor de beker. Even later hoorde ik dat Erik lid wordt van ESV en ons verlaat. Dus zijn er nog maar 7 partijen over. :(
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor Pauwbase » di 06 jan 2009, 22:52

eagle schreef:Rini heeft deze keer de lootjes getrokken. De indeling voor de 2e ronde van de beker op 19 januari is als volgt geworden:

Bert Duijker - Teun Alting
Rene Bakker - Gerrit Drenth
Jaap Marinus - Noel Bovens
Martijn Pauw - Jo Decker
Cock Struijk - Ton Suuring
Hotze Tette Hofstra - Rini Kreeft
Teunis Bunt - Martin Markering
Chris Oosterwijk - Erik Cramer

Tijdens de trekking deelde Chris mee dat hij er de komende 2 maanden niet is, dat betekent dat hij er de volgende 2 rondes niet is. Dus valt hij af voor de beker. Even later hoorde ik dat Erik lid wordt van ESV en ons verlaat. Dus zijn er nog maar 7 partijen over. :(

Dan stel ik voor dat Chris door gaat naar de kwartfinale. De halve finale is 30 maart, dus als hij voor die datum zijn kwartfinale kan spelen dan komt het toch nog goed.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor kreeft58 » di 06 jan 2009, 23:02

Pauwbase schreef:
eagle schreef:Rini heeft deze keer de lootjes getrokken. De indeling voor de 2e ronde van de beker op 19 januari is als volgt geworden:

Bert Duijker - Teun Alting
Rene Bakker - Gerrit Drenth
Jaap Marinus - Noel Bovens
Martijn Pauw - Jo Decker
Cock Struijk - Ton Suuring
Hotze Tette Hofstra - Rini Kreeft
Teunis Bunt - Martin Markering
Chris Oosterwijk - Erik Cramer

Tijdens de trekking deelde Chris mee dat hij er de komende 2 maanden niet is, dat betekent dat hij er de volgende 2 rondes niet is. Dus valt hij af voor de beker. Even later hoorde ik dat Erik lid wordt van ESV en ons verlaat. Dus zijn er nog maar 7 partijen over. :(

Dan stel ik voor dat Chris door gaat naar de kwartfinale. De halve finale is 30 maart, dus als hij voor die datum zijn kwartfinale kan spelen dan komt het toch nog goed.


Niet dus Pauwbase. De voorgestelde regeling is voor mij aanleiding te vragen om een nieuwe loting, waarbij Chris en Erik uit de hoed verdwijnen!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor eagle » di 06 jan 2009, 23:27

Ik vind het idee van Pauw prima. Je moet toch wel tenminste 3 jaar competieleider zijn geweest om met deze oplossing te komen. :lol: De partij tegen Erik zou Chris toch wel hebben gewonnen. Dan doet hij inderdaad maar op een iets later moment mee met de kwartfinales. Dat Rini opnieuw wil loten begrijp ik wel, van onze oliebol valt bijna niet te winnen. Maar dat lost het probleem niet op, dan heb ik toch maar 14 man tot mijn beschikking om te loten. Dus: Chris gaat zonder te spelen door naar de volgende ronde. :!:
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor webmaster » di 06 jan 2009, 23:48

eagle schreef:Ik vind het idee van Pauw prima. Je moet toch wel tenminste 3 jaar competieleider zijn geweest om met deze oplossing te komen. :lol: De partij tegen Erik zou Chris toch wel hebben gewonnen. Dan doet hij inderdaad maar op een iets later moment mee met de kwartfinales. Dat Rini opnieuw wil loten begrijp ik wel, van onze oliebol valt bijna niet te winnen. Maar dat lost het probleem niet op, dan heb ik toch maar 14 man tot mijn beschikking om te loten. Dus: Chris gaat zonder te spelen door naar de volgende ronde. :!:


De competitieleider beslist, dus dat respecteer ik. Maar een mogelijk alternatief had ook kunnen zijn om een van de verliezers in de komende ronde weer in te loten. Chris krijgt zijn plek zo wel heel makkelijk. Je kunt wel zien dat de toploter gisteren afwezig was. :mrgreen: Okok, kop hem maar in heren! :lol:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Bekercompetitie 2008/2009

Berichtdoor kreeft58 » wo 07 jan 2009, 01:12

eagle schreef:Ik vind het idee van Pauw prima. Je moet toch wel tenminste 3 jaar competieleider zijn geweest om met deze oplossing te komen. :lol: De partij tegen Erik zou Chris toch wel hebben gewonnen. Dan doet hij inderdaad maar op een iets later moment mee met de kwartfinales. Dat Rini opnieuw wil loten begrijp ik wel, van onze oliebol valt bijna niet te winnen. Maar dat lost het probleem niet op, dan heb ik toch maar 14 man tot mijn beschikking om te loten. Dus: Chris gaat zonder te spelen door naar de volgende ronde. :!:


Het gaat niet om het oplossen van het probleem, het gaat om rechtvaardigheid. Het kan niet zo zijn dat Chris op die manier naar de volgende ronde gaat. Wat een argument zeg: Chris zou toch wel van Erik hebben gewonnen!!?? Misschien lootte de competiteleider wel te vroeg. Wellicht had hij eerst wel even moeten vaststellen of iedereen wel bleef spelen. Niet, dan rollen er andere namen uit de koker. Dat was mijn argument om opnieuw te loten, want het interesseert mij niets tegen wie ik moet spelen. Voor de goede orde, ik respecteer de beslissing van de competitieleider dus niet!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

VorigeVolgende

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron