Versterking voor eerste team

Alles op schaakgebied bij BSV

Versterking voor eerste team

Berichtdoor kreeft58 » wo 17 jul 2013, 02:12

Mike van Niel (1952) en Benno van der Veen (1922) zijn per 1 augustus 2013 lid geworden van BSV. Hieronder het redactionele bericht uit Bennekomse Nieuwsblad van 17 juli 2013.

Twee versterkingen voor BSV
BENNEKOM - De Bennekomse Schaakvereniging BSV heeft zich voor komend seizoen flink versterkt. Van buurman Veenendaal komen Mike van Niel en Benno van der Veen over naar Bennekom. Volgens captain Rini Kreeft betekent dit dat zijn team vooral in de breedte flink sterker wordt: “Mike en Benno kennen we al jaren als degelijke spelers die hebben bewezen hun mannetje te kunnen staan in de promotieklasse van de Oostelijke Schaakbond OSBO. Een deel van onze spelers kent hen al langer, ze passen ook bij het team. We zijn blij dat ze bij ons komen spelen, vooral het middenrif van ons team wordt hiermee versterkt. En daarmee ontlast je tegelijkertijd de onderste borden.” Kreeft hoopt dat met de komst van de nieuwelingen promotie komend seizoen mogelijk is, maar beseft tegelijkertijd dat dit niet makkelijk zal worden. “Er zijn vier teams bijgekomen die vorig jaar op landelijk niveau speelden, dus de tegenstand is aanzienlijk. Voordeel is wel dat er twee promotieplaatsen zijn en BSV is vast van plan om zich in die strijd te mengen.”

Zie ook: http://www.edestad.nl/plaatsnamen/benne ... 69254.html
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Versterking voor eerste team

Berichtdoor Osito » wo 17 jul 2013, 08:59

Benno en ik zijn erg blij om voor Bennekom uit te gaan komen. Na het desastreuze vorige seizoen met versterkte degradatie viel het spelen bij Veenendaal 3 af als optie. Doordeweeks in OSBO spelen valt niet te combineren met mijn woon- en werklocatie (Almere en Amersfoort). Doordeweeks spelen is alleen incidenteel een optie (bijv. OSBO-cup). Ik zie uit naar het volgend seizoen en zal proberen binnenkort ook langs te komen bij het zomerschaak. Gezien de interactie met velen van jullie in het verleden, weet ik dat we volgend seizoen een gezellig en ambitieus team hebben.Tot binnenkort !
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51

Re: Versterking voor eerste team

Berichtdoor Pauwbase » wo 17 jul 2013, 12:54

Tjonge, een heus persbericht zelfs! Daar heb ik toch heel wat langer over moeten doen, voordat mijn naam in de krant kwam ;-) Maar van harte welkom Mike en Benno! Van Benno heb ik dit seizoen verloren, dus altijd fijn om daar niet meer extern tegen te hoeven spelen :lol: Rini zal hier zeer content mee zijn, nu kan hij eindelijk werken met dreigmenten als 'volgende keer zet ik je er naast', een lang gekoesterde wensdroom van hem :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Versterking voor eerste team

Berichtdoor Osito » wo 17 jul 2013, 14:38

De druk om te presteren neemt inderdaad wel erg toe. :D Eerst het Bennekoms Nieuwsblad en nu dan ook nog in Edestad.
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51

Re: Versterking voor eerste team

Berichtdoor webmaster » wo 17 jul 2013, 23:49

Pauwbase schreef:Tjonge, een heus persbericht zelfs! Daar heb ik toch heel wat langer over moeten doen, voordat mijn naam in de krant kwam ;-) Maar van harte welkom Mike en Benno! Van Benno heb ik dit seizoen verloren, dus altijd fijn om daar niet meer extern tegen te hoeven spelen :lol: Rini zal hier zeer content mee zijn, nu kan hij eindelijk werken met dreigmenten als 'volgende keer zet ik je er naast', een lang gekoesterde wensdroom van hem :lol:


Goed nieuws dat BSV zich versterkt met sterke schakers, komen jullie ook intern meedoen? Welkom trouwens!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Versterking voor eerste team

Berichtdoor Pauwbase » do 18 jul 2013, 14:01

webmaster schreef:
Pauwbase schreef:Tjonge, een heus persbericht zelfs! Daar heb ik toch heel wat langer over moeten doen, voordat mijn naam in de krant kwam ;-) Maar van harte welkom Mike en Benno! Van Benno heb ik dit seizoen verloren, dus altijd fijn om daar niet meer extern tegen te hoeven spelen :lol: Rini zal hier zeer content mee zijn, nu kan hij eindelijk werken met dreigmenten als 'volgende keer zet ik je er naast', een lang gekoesterde wensdroom van hem :lol:


Goed nieuws dat BSV zich versterkt met sterke schakers, komen jullie ook intern meedoen? Welkom trouwens!

Benno wel, Mike niet (correct me if i'm wrong...)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Versterking voor eerste team

Berichtdoor Osito » ma 02 sep 2013, 14:13

Vorige week de 1e interne avond gespeeld bij Almere. Ik verneem net dat op de 2e avond al meteen een rapid avond is ingedeeld. Ik zal daar waarschijnlijk niet naar toe gaan. Ik kom dan wel even kijken bij de interne in Bennekom. Meespelen heeft niet zoveel zin omdat ik maar een paar keer kan…ik zal ook wel wat later zijn dan 20:00 uur. Dus wie weet tot vanavond !
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51


Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron