BSV Bennekom door in landelijke beker

Alles op schaakgebied bij BSV

BSV Bennekom door in landelijke beker

Berichtdoor kreeft58 » di 27 okt 2015, 02:59

BSV Bennekom heeft gister(maandag)avond in de eerste ronde van de landelijke beker met 2,5-1,5 gewonnen van SC Voorst. De schakers uit Voorst, die in de promotieklasse OSBO uitkomen, wonnen afgelopen seizoen de OSBO Cup en kregen daardoor het recht in de landelijke beker uit te komen. In de kantine van de voetballers van Voorst SC zagen zij echter geen kans om het team van BSV Bennekom te kloppen. De gasten uit Bennekom treden door de winst in de tweede ronde aan tegen ASV 1!
Uitslag Voorst _ BSV Bennekom
1. Jeroen Bosch van Rosenthal - Ed de Beule 0-1
2. Rudy Bloemhard - Hotze Tette Hofstra remise
3. Michiel Jansen - Martijn Pauw 1-0
4. Marcel Kraaijkamp - Martin Markering 0-1
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: BSV Bennekom door in landelijke beker

Berichtdoor kreeft58 » di 27 okt 2015, 13:18

Super toch?
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: BSV Bennekom door in landelijke beker

Berichtdoor kreeft58 » di 27 okt 2015, 15:55

Zie ziet Voorster SC het wedstrijdverloop!

Voorst heeft gisteravond in de eerste ronde van de KNSB Beker verloren van Bennekom. Doordat we vorig seizoen verliezend finalist waren, en de winnaar UVS 2 promoveerde naar de landelijke competitie, mochten we ook meespelen in dit knock-out toernooi.
Er had wel wat meer ingezeten. Ik (Rudy Bloemhard) kwam gewonnen uit de opening, maar verzuimde het meteen uit te maken. Later miste ik nog een paar kansen, kwam zelfs nog even verloren te staan en toen ik mijn laatste winstkans onbenut liet, was remise onvermijdelijk.
Marcel kwam goed uit de opening. Helaas gaf hij een stuk weg en kwam er niet meer aan te pas.
Michiel wint alles dit seizoen, zo ook gisteravond. Hij had deze keer toch echt een sterke tegenstander, maar dat is voor hem momenteel kennelijk geen bezwaar.
Met een 1½-1½ tussenstand moest Jeroen aan het eerste bord er minimaal een remise uit zien te slepen om beslissingsvluggertjes af te dwingen. Maar in de tijdnoodfase gaf hij pardoes een kwaliteit weg en was daarna kansloos.
Helaas een nederlaag dus, maar we hebben ons toch aardig geweerd. En in de OSBO Cup hebben we weer nieuwe kansen.
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20


Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron