site update

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: site update

Berichtdoor webmaster » zo 13 jun 2010, 12:38

Verder zou je er over na kunnen denken om de 'admin'-bevestiging aan te zetten. Dus gebruikers bestaan pas vanaf het moment dat jij (of een andere gerechtigde) dat goedkeurt


Dat had ik al een poos geleden ingesteld. Het scheelt wel werk. Ik haal ze nu gemiddeld per week weg, maar dan zijn het er nog rustig 40 of meer. Maar bedankt voor je tips!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: site update

Berichtdoor webmaster » vr 18 jun 2010, 00:00

Mark schreef:Fraai filmpje weer Martien met die partij tussen Rini en Noel.... Vooral als je het geluid erbij aanzet en niet naar het bord kijkt maar naar het gezicht van Noel en luistert naar Rini :lol:


Filmpjes geven een mooi beeld....en dat met een telefoon :shock:
Ik had van de partij tussen Wim en Martijn (bekerfinale) zo'n mooie film gemaakt...., dat is mislukt! :shock:
Ga eens nadenken over een videocam...Moet maar eens met de penningmeester gaan praten! ;)
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: site update

Berichtdoor webmaster » zo 21 nov 2010, 22:48

De aantallen visits op de site schieten de laatste week (met dank aan de link op de OSBOsite) weer ruim door de honderd. Maar das nog lang geen nieuw record wat al meer dan een jaar staat (176) Benieuwd of het toernooi het komend weekend dit gaat benaderen!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: site update

Berichtdoor webmaster » za 27 nov 2010, 22:50

martien schreef:
martien schreef:
martien schreef:
martien schreef:
De top drie ziet er als volgt uit
Op de derde plaats staat 29 november. Er werden toen 134 bezoeken geregistreerd. Op 14 oktober waren dat er 135 en topdag was 28 oktober. Toen werden er maar liefst 176 bezoeken geregistreerd! Dat was vlak voor de OSBO wedstrijd tegen ASV. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar die grote drukte verantwoordelijk door was. 29 november is natuurlijk door het kreeft toernooi.


Even een update: uit de statistieken blijkt dat 14 juni op de tweede plaats is gekomen. We hadden 162 bezoeken en dat is de op een na hoogste score. Overigens verdringt afgelopen zaterdag met 137 de eerder gehaalde scores van de derde plaats.
Ook vandaag gaat het weer hard!
Update: Nu ook duidelijk waarom! Met dank aan het linkje van Sibbele :mrgreen:


Update: met 152 bezoeken afgelopen vrijdag hebben we een nieuwe nummer 3 in de statistieken.Overigens zou vandaag daar wel eens in de buurt kunnen komen. Het gaat nu ook al weer hard. ;)


168 bezoeken genoteerd op 29 november geeft een nieuwe nr 2. 8-)


Nieuwe update (ik had hem gemist :lol: ): op 18 april een nieuwe 3e plaats met 156 bezoeken.
Maar eens nadenken hoe we 28 oktober verleden jaar kunnen overtreffen. :mrgreen:
Misschien als Pauwbase de beker wint. :lol: :lol:


De derde plaats is deze week twee keer gebroken. Gisteren 157 bezoeken en afgelopen zondag 21 november maar liefst 160 visits. Maar wanneer gaat de 176 van 28 oktober verleden jaar eraan? Wie weet morgen. To keep continued!!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: site update

Berichtdoor webmaster » zo 28 nov 2010, 22:36

martien schreef:
martien schreef:
martien schreef:
martien schreef:
martien schreef:
De top drie ziet er als volgt uit
Op de derde plaats staat 29 november. Er werden toen 134 bezoeken geregistreerd. Op 14 oktober waren dat er 135 en topdag was 28 oktober. Toen werden er maar liefst 176 bezoeken geregistreerd! Dat was vlak voor de OSBO wedstrijd tegen ASV. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar die grote drukte verantwoordelijk door was. 29 november is natuurlijk door het kreeft toernooi.


Even een update: uit de statistieken blijkt dat 14 juni op de tweede plaats is gekomen. We hadden 162 bezoeken en dat is de op een na hoogste score. Overigens verdringt afgelopen zaterdag met 137 de eerder gehaalde scores van de derde plaats.
Ook vandaag gaat het weer hard!
Update: Nu ook duidelijk waarom! Met dank aan het linkje van Sibbele :mrgreen:


Update: met 152 bezoeken afgelopen vrijdag hebben we een nieuwe nummer 3 in de statistieken.Overigens zou vandaag daar wel eens in de buurt kunnen komen. Het gaat nu ook al weer hard. ;)


168 bezoeken genoteerd op 29 november geeft een nieuwe nr 2. 8-)


Nieuwe update (ik had hem gemist :lol: ): op 18 april een nieuwe 3e plaats met 156 bezoeken.
Maar eens nadenken hoe we 28 oktober verleden jaar kunnen overtreffen. :mrgreen:
Misschien als Pauwbase de beker wint. :lol: :lol:


De derde plaats is deze week twee keer gebroken. Gisteren 157 bezoeken en afgelopen zondag 21 november maar liefst 160 visits. Maar wanneer gaat de 176 van 28 oktober verleden jaar eraan? Wie weet morgen. To keep continued!!


Ik voorspelde het al een beetje. Gisteren zijn we op 174 uitgekomen! En dat is een nieuwe tweede plaats. Dat betekent het volgende overzicht:
1. 176 visits op 28 oktober 2008 (en niet 2009 zoals ik gisteren zei!)
2. 174 visits op 27 november 2010
3. 168 visits op 29 november 2009
4. 160 visits op 21 november 2010

En als ik nu naar de statistieken van vandaag kijk?? ;) To be continued!!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: verschuiven tekstregel

Berichtdoor webmaster » zo 12 dec 2010, 17:27

eagle schreef:Als je een reaktie plaatst op een stukje valt het op dat, indien er al veel tekst staat, de regel waar je aan werkt uit beeld verdwijnt. Dat is dus blind typen. Je kunt die regel wel omhoog halen, maar zodra je weer begint is de regel weer uit zicht. Is hier een oplossing voor?


Je hebt toch een scrollbalk rechts in je bericht?
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: verschuiven tekstregel

Berichtdoor webmaster » zo 12 dec 2010, 18:27

eagle schreef:
martien schreef:
eagle schreef:Als je een reaktie plaatst op een stukje valt het op dat, indien er al veel tekst staat, de regel waar je aan werkt uit beeld verdwijnt. Dat is dus blind typen. Je kunt die regel wel omhoog halen, maar zodra je weer begint is de regel weer uit zicht. Is hier een oplossing voor?


Je hebt toch een scrollbalk rechts in je bericht?

Dat is juist, en ik ben ook bekend met het gebruik er van. :mrgreen:
Maar als de tekst van het vorige bericht het gehele venster vult, kun je bijvoorbeeld een enter geven. Dan verschijnt 1 lege regel, meer niet. Met de scrollbalk kan ik meer lege regels tonen. Vul je daarna op die regels iets in dan verdwijnen ze onder de onderste lijn van het geopende venster. Ik heb dit probleem met enige regelmaat, misschien dat er ook anderen zijn die hier tegenaan lopen. :?:


Ik heb er geen last van en kan het dus moeilijk herkennen. Momenteel aan het pogen een systeemherstel door te voeren aangezien mijn computer weerbarstig eigenwijs is... :ugeek:
Nog even voor de duidelijkheid: ik bedoel de scrollbalk binnen je geciteerde bericht
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: site update

Berichtdoor webmaster » di 14 dec 2010, 01:41

Ik voorspelde het al een beetje. Gisteren zijn we op 174 uitgekomen! En dat is een nieuwe tweede plaats. Dat betekent het volgende overzicht:
1. 176 visits op 28 oktober 2008 (en niet 2009 zoals ik gisteren zei!)
2. 174 visits op 27 november 2010
3. 168 visits op 29 november 2009
4. 160 visits op 21 november 2010


Zo'n nederlaag wekt de nieuwsgierigheid van de bezoekers :lol: . Ik dacht gisteren (lees zondag) even dat we naar een nieuw record gingen. Helaas...een nieuwe top vijf met de score van zondag op de derde plaats:

1. 176 visits op 28 oktober 2008
2. 174 visits op 27 november 2010
2. 171 visits op 12 december 2010
4. 168 visits op 29 november 2009
5. 160 visits op 21 november 2010
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: site update

Berichtdoor webmaster » vr 31 dec 2010, 11:45

Er is iets merkwaardigs aan de hand. Gisteren is het record bezoeken verpletterend gesneuveld met een aantal van 292!!!
En vandaag gaat( zoals je kunt zien) het nu al richting 300.
Als iemand een verklaring heeft? Ik hoor hem graag! Staan we ergens doorgelinkt? Anders snap ik er niks van. We houden het in de gaten. :shock:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: site update

Berichtdoor webmaster » zo 02 jan 2011, 00:45

martien schreef:Er is iets merkwaardigs aan de hand. Gisteren is het record bezoeken verpletterend gesneuveld met een aantal van 292!!!
En vandaag gaat( zoals je kunt zien) het nu al richting 300.
Als iemand een verklaring heeft? Ik hoor hem graag! Staan we ergens doorgelinkt? Anders snap ik er niks van. We houden het in de gaten. :shock:


Ik ben er nog steeds niet achter. Ik zie wel een link op de OSBO-site. Veenendaal en Amersfoort houden ons ook in de gaten maar toch is de nieuwe top 5 verrassend:

1. 434 visits op 31 december 2010 !! :mrgreen: :mrgreen: Dat gaat voorlopig niet meer worden overtroffen!
2. 292 visits op 30 december 2010
3. 176 visits op 28 oktober 2008
4. 174 visits op 27 november 2010
5. 171 visits op 12 december 2010

En voor dat iemand de schuld geeft aan bots. Ik heb de statistics uitgebreid bekeken. Daar is geen sprake van!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

VorigeVolgende

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten

cron