Zomertoernooien

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » di 17 maart 2009, 23:50

Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » wo 18 maart 2009, 18:42

Cyclist schreef:
martien schreef:Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.



116. 2N Mauro ruggero Albrizio (ITA)
117. 2N Martien Smit (NLD)
118. 2N Daniele Alfredo Marano (ITA)

Hoe is je Italiaans?

Is dat belangrijk bij een potje schaken?
Als het maar lukt met de Pizza, de Vino en de Spaghetti :mrgreen:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » wo 15 apr 2009, 23:14

Cyclist schreef:
martien schreef:Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.



116. 2N Mauro ruggero Albrizio (ITA)
117. 2N Martien Smit (NLD)
118. 2N Daniele Alfredo Marano (ITA)

Hoe is je Italiaans?


Met nog precies een maand te gaan is het aantal deelnemers nu 170+.......

133. 2N Mauro Ruggero Albrizio (ITA)
134. 2N Martien Smit (NLD)
135. 2N Daniele Alfredo Marano (ITA)

en aan de nieuwe lijst is te zien dat vooral bovenin veel nieuwe deelnemers zich hebben aangemeld.Met bijna 40 man onder me moet ik eens diep over een doelstelling gaan nadenken ;)
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » vr 01 mei 2009, 17:45

martien schreef:Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.


Het was even spannend of alles wel ging lukken vanwege gedonder wat Ryan Air had met vliegveld Weeze. Ze dreigden zich terug te trekken, maar vandaag is bevestigd dat het conflict is opgelost, dus op 14 mei kunnen we vliegen. :mrgreen:
180 deelnemers inmiddels...
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » za 02 mei 2009, 10:47

Leuk ook Sander van Eijk doet er mee! Kun je elke dag een verslagje schrijven op de site van BSV. Hebben we weer iets exclusiefs

Tja! Ik heb ook nog zoiets als vakantie. :lol: En dan moeten we nog maar zien of er daar internet is. ;)
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » di 12 mei 2009, 22:43

Nog twee dagen te gaan. Ali Bitalzadeh doet ook mee. Doggers valt af. De weersvoorspellingen zijn goed. We zijn dr klaar voor! :mrgreen:
Nogmaals de link naar het toernnoi.
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » do 21 mei 2009, 10:15

Fatsoenlijk posten vanuit Italie lijkt wel onmogelijk :twisted:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » do 21 mei 2009, 10:17

Dus toch! Blijkbaar wordt ik er steeds snel uitgegooid. Alles goed hier resultaten vallen niet tegen maar aangezien ik er hier steeds uitgeknikkerd wordt hou ik het kort. Na het weekend meer. ;)
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » ma 25 mei 2009, 01:35

kreeft58 schreef:
martien schreef:Dus toch! Blijkbaar wordt ik er steeds snel uitgegooid. Alles goed hier resultaten vallen niet tegen maar aangezien ik er hier steeds uitgeknikkerd wordt hou ik het kort. Na het weekend meer. ;)


Martien: je krijgt een SMS van Sibbele met een uitnodiging voor 13 juni!


Dat werd een email.

Zo weer terug. Die Pauw twittert wat af, maar zijn resultaten zijn op grond van die berichten ietwat onduidelijk.
Zelf zal ik de komende dagen wel verslag doen. Ik kijk terug op een mooi toernooi met prachtige toernooi voorzieningen. Vooraf had ik op 3 punten gerekend. Met 3,5 mag ik niet ontevreden zijn. In de laatste ronde tegen een Italiaanse Bodlaenderkopie (hij was 84) had ik moeten winnen maar liet me verschalken in de heat (38 graden) of the moment! Een remise dus.
Vooral de remise tegen een 1884 speler met zwart stemde me erg tevreden. In de eerste ronde heb ik gewonnen gestaan!!
Wordt vervolgd.
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor webmaster » ma 25 mei 2009, 11:06

kreeft58 schreef:
martien schreef:
kreeft58 schreef:
martien schreef:Dus toch! Blijkbaar wordt ik er steeds snel uitgegooid. Alles goed hier resultaten vallen niet tegen maar aangezien ik er hier steeds uitgeknikkerd wordt hou ik het kort. Na het weekend meer. ;)


Martien: je krijgt een SMS van Sibbele met een uitnodiging voor 13 juni!


Dat werd een email.

Zo weer terug. Die Pauw twittert wat af, maar zijn resultaten zijn op grond van die berichten ietwat onduidelijk.
Zelf zal ik de komende dagen wel verslag doen. Ik kijk terug op een mooi toernooi met prachtige toernooi voorzieningen. Vooraf had ik op 3 punten gerekend. Met 3,5 mag ik niet ontevreden zijn. In de laatste ronde tegen een Italiaanse Bodlaenderkopie (hij was 84) had ik moeten winnen maar liet me verschalken in de heat (38 graden) of the moment! Een remise dus.
Vooral de remise tegen een 1884 speler met zwart stemde me erg tevreden. In de eerste ronde heb ik gewonnen gestaan!!
Wordt vervolgd.


Uit De Gelderlander van maandag 25 mei:


Van Eijk mist op haar na meesterresultaat
PORTO MANNU – Sander van Eijk is in het grootmeestertoernooi van Porto Mannu op Sardinië met 5½ punt in de subtop geëindigd. Door een nederlaag in de slotronde te­gen de Letse damesgrootmeester Viktorija Cmilyte miste de schaker van eersteklasser Wageningen zijn tweede meesternorm. Van Eijk viel vooral op door zijn remise te­gen de Russische grootmeester Oleg Korneev.

En onze Martien dan?

Tja Ik heb geen verslaggever gesproken van de Gelderlander. :lol:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Volgende

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten

cron