ZSG - Bennekom

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: ZSG - Bennekom

Berichtdoor webmaster » wo 14 apr 2010, 13:22

Klopt het dat het in Nijmegen al om twaalf uur begint??
En is er al bekend wie er rijden die dag?
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: ZSG - Bennekom

Berichtdoor webmaster » do 15 apr 2010, 23:50

kreeft58 schreef:
kreeft58 schreef:
MartinM schreef:Wit of zwart maakt me eigenlijk ook niet uit. Dus als Ed niet specifiek zwart wil dan houden we het maar zo. Helaas heb ik dit weekeinde geen auto. Die wordt gebruikt om te verhuizen (een activiteit waaraan ik me al heb weten te onttrekken. De auto ook is net een stap te ver)


Ed akkoord?

Auto wordt geregeld!


Auto's defnitief:
Ed en Wim rijden. Vertrek 11.00 uur vanaf De Commanderij. Het lijkt me dat ook voor Martien plek is. Zo lang ik niet in Nijmegen ben, is Ed vervangend teamcaptain!

Voor route en speelplek:

Speellocatie:
Forum de Ganzenheuvel
Ganzenheuvel 56
Nijmegen
024-3234706

Routebeschrijving:
Een uitgebreide beschrijving is te vinden op: http://www.uvsnijmegen.nl/index.php/alg ... /speelzaal

Aangezien het zaterdag is, is er alleen betaald parkeren mogelijk in de directe nabijheid van de speelzaal. Het alternatief, als u met de auto komt, is om te parkeren bij de bewaakte parkeerplaats aan de Nieuwe Hezelpoort, Nijmegen (tegenover de Gelderlander). Hier voor betaalt u dan een laag dagtarief. Vanuit hier is het ca. 10 min lopen naar de speelzaal.

Extra bericht van wedstrijdleiding OSBO
Wegwerkzaamheden in de regio Nijmegen. Zoals u misschien al weet of ondervonden heeft zijn er verschillende wegwerkzaamheden gaande rond om Nijmegen, namelijk de Prins Maurits singel bij Nijmegen-Lent, de A50 valburg-ewijk en ook op de A325 bij Arnhem. Zo ver ik weet zal de Prins Maurits singel op zaterdag 17 April vrij begaanbaar zijn. Voor de overige locaties kunt u zich laten informeren op de website http://www.vananaarbeter.nl/. Mocht er hinder te verwachten zijn op uw geplande route dan vraag ik u hier rekening mee te houden met de geplande reistijd.



Mooi! Ik sta op tijd bij de Commanderij.
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom


Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

cron