Bilderberg toernooi

Hier verslag over toernooien.

Bilderberg toernooi

Berichtdoor kreeft58 » vr 16 jul 2010, 19:10

Jan Wouters in in het verteranen-seniorenkampioenschap 2010 tijdens het Bilderbergtoernooi op de 22e plaats geëindigd. Hij scoorde 2,5 punten: wint in ronde 3 tegen Aart van de Peut en in ronde 6 tegen Fred Scheeren. In de 4e ronde kwam Jan met Anne Paul Taal remise overeen.

Groep 1 van het toernooi werd grwonnen door onze Wim Thieme. Hij kwam tot een score van 3,5 punten via twee keer winst en drie maal remise. In de laatste ronden kwam Wim met Carla Bruinenberg remise overeen en werd daardoor eerste. Het levert Wim ook een aardige TPR op.

Hans Gillet legde in groep 10 beslag op de vierde plaats. Hij scoorde 3 punten. Twee keer remise en twee keer winst. Ton Suuring kwam tot eenzelfde score en werd in deze groep vijfde. De BSV-ers speelden niet tegen elkaar!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Bilderberg toernooi

Berichtdoor kreeft58 » za 17 jul 2010, 00:10

thiemewj schreef:Als aanvulling op het verslag van Rini Kreeft kan ik nog melden dat Bert Duijker in groep 2 de derde plaats wist te behalen.
Overigens ging ik toch met een minder goed gevoel naar huis aangezien ik het eindspel tegen Carla Bruinenberg heb laten glippen doordat ik een voorzorgzet achterwege liet.


Dank je Wim. Vergat de deelnemerslijst na te gaan.
Bert bleef in groep 2 ongeslagen. Hij speelde vier keer remise, onder andere tegen de latere winnaar Paul Tulfer en in de laatste ronde tegen Déseré Fassaert. Bert won in de tweede ronde van Ferry Weverling.
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Bilderberg toernooi

Berichtdoor htj » za 17 jul 2010, 11:52

Wim gefeliciteerd :) :)
htj
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 154
Geregistreerd: zo 02 nov 2008, 14:20


Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 29 gasten

cron