OSBO snelschaken voor teams

Hier verslag over toernooien.

OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor kreeft58 » do 19 maart 2009, 11:25

Het OSBO snelschaken voor teams wordt gehouden op zaterdag 13 juni 2009 in denksportcentrum De Commanderij in Bennekom. Start bijna zeker om 10.00 uur. Organisatie OSBO en BSV. Reserveer alvast de datum en komt allen! Nadere mededelingen volgen.
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor NPC » di 31 maart 2009, 11:08

De aankondiging op de OSBO site intrigeert me wel. Elk team moet vele prijzen meenemen als inschrijfgeld ... :-)
NPC
BSVnewbie
BSVnewbie
 
Berichten: 12
Geregistreerd: do 19 maart 2009, 10:30

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Pauwbase » di 31 maart 2009, 12:19

NPC schreef:De aankondiging op de OSBO site intrigeert me wel. Elk team moet vele prijzen meenemen als inschrijfgeld ... :-)

"Entree: 10 euro per team en vele prijzen!" :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Mark » di 31 maart 2009, 12:40

Ik zag ergens ook staan dat Talktalk wel belangstelling had. Op de eerste dag nadat ik de 40 ben gepasseerd heb ik ook wel interesse. Kunnen we geen ouwerwets knalteam opstellen? Iets als crazy, beest, talktalk als basis of zo? Normaal gesproken werd dat aangevuld met Paul of Peter maar dat zal wel niet gaan...
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Pauwbase » di 31 maart 2009, 13:15

Mark schreef:Ik zag ergens ook staan dat Talktalk wel belangstelling had. Op de eerste dag nadat ik de 40 ben gepasseerd heb ik ook wel interesse. Kunnen we geen ouwerwets knalteam opstellen? Iets als crazy, beest, talktalk als basis of zo? Normaal gesproken werd dat aangevuld met Paul of Peter maar dat zal wel niet gaan...

Goed plan!

Dan maak ik een tweede team met gezelligheidspelers als Noël, Teunis, ik en nog een 4e vriend. Ik kijk al uit naar de onderlinge ontmoeting :-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor kreeft58 » di 31 maart 2009, 15:32

Pauwbase schreef:
NPC schreef:De aankondiging op de OSBO site intrigeert me wel. Elk team moet vele prijzen meenemen als inschrijfgeld ... :-)

"Entree: 10 euro per team en vele prijzen!" :lol:


Tja, dat is ook een formulering van Sibbele ;) ;)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor NPC » di 31 maart 2009, 16:38

Tja, je mag van zo'n site toch een goede eindredactie verwachten :-)
NPC
BSVnewbie
BSVnewbie
 
Berichten: 12
Geregistreerd: do 19 maart 2009, 10:30

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Pauwbase » di 31 maart 2009, 17:20

NPC schreef:Tja, je mag van zo'n site toch een goede eindredactie verwachten :-)

Laten we niet beginnen over de OSBO-site. Alsjeblieft niet. Zoveel tijd heb ik niet namelijk :evil:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Mark » wo 01 apr 2009, 09:58

Pauwbase schreef:
Mark schreef:Ik zag ergens ook staan dat Talktalk wel belangstelling had. Op de eerste dag nadat ik de 40 ben gepasseerd heb ik ook wel interesse. Kunnen we geen ouwerwets knalteam opstellen? Iets als crazy, beest, talktalk als basis of zo? Normaal gesproken werd dat aangevuld met Paul of Peter maar dat zal wel niet gaan...

Goed plan!

Dan maak ik een tweede team met gezelligheidspelers als Noël, Teunis, ik en nog een 4e vriend. Ik kijk al uit naar de onderlinge ontmoeting :-)


Ik denk toch dat de 4de man waarschijnlijk Noel of Teunis zal moeten zijn... Peter en Paul zijn toch geen lid meer? Hoe zit dat Loppie?

Of misschien dat Crazy een ander idee heeft?
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor htj » wo 01 apr 2009, 14:35

Het meespelen van Paul en/of Peter lijkt me niet zo'n probleem mits ze natuurlijk kunnen. Het is niet zo dat je een grootmeester uit Verweggistan laat meedoen.

Ik wil natuurlijk wel weer op bord 2 meespelen. ;) :)
htj
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 154
Geregistreerd: zo 02 nov 2008, 14:20

Volgende

Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

cron