site update

Allerlei verhalen die niets met schaken hebben te maken

Re: site update

Berichtdoor kreeft58 » wo 08 okt 2008, 15:16

Waarom mag ik maar drie citaten plaatsen in één onderwerp?
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: site update

Berichtdoor Pauwbase » wo 08 okt 2008, 20:38

martien schreef:
kreeft58 schreef:Waarom mag ik maar drie citaten plaatsen in één onderwerp?


Huh? Die snap ik niet! :geek: Leg es uit!

Als je gaat citeren, mogen er maar 3 quotes in staan, ik heb die melding ook al een keer gehad. Er valt wel iets voor te zeggen natuurlijk, om te voorkomen dat mensen alles maar citeren zonder selectie', waardoor erg lange posts onstaan met als enige toevoeging 'Mee eens'. Ik kan er mee leven ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: site update

Berichtdoor Pauwbase » wo 08 okt 2008, 22:58

<quote="martien">
Pauwbase schreef:
martien schreef:
kreeft58 schreef:Waarom mag ik maar drie citaten plaatsen in één onderwerp?


Huh? Die snap ik niet! :geek: Leg es uit!

Als je gaat citeren, mogen er maar 3 quotes in staan, ik heb die melding ook al een keer gehad. Er valt wel iets voor te zeggen natuurlijk, om te voorkomen dat mensen alles maar citeren zonder selectie', waardoor erg lange posts onstaan met als enige toevoeging 'Mee eens'. Ik kan er mee leven ;-)
</quote>

En probeer dit maar eens, met [] i.p.v. <> want normale gebruikers krijgen dan een foutmelding!
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: site update

Berichtdoor Pauwbase » do 09 okt 2008, 00:21

martien schreef:Als ik wil quoten dan kopieer ik de tekst en druk vervolgens op het quote knopje, nadat ik de tekst heb gearceerd. Ik snap niet wat er dan misgaat...

Je doet wel aardig je best om het niet te willen begrijpen!
Mooi dat jij eerst kiest voor 'Plaats reactie', dan onderaan wat tekst selecteert en vervolgens op 'Citeer' drukt. Heel netjes.
De meeste mensen klikken al direct op 'Citeer' om een reactie te beginnen. En als daar dan al 3 quotes in staan.....
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: site update

Berichtdoor Pauwbase » ma 03 nov 2008, 01:12

martien schreef:Heb eagle en htj toegevoegd aan de groep BSV-leden, voor toegang tot het BSV1 draadje. Daarbij ga ik er maar even van uit dat htj Hotze is :?:

Je twijfelt of HTJ Hotze is, maar ene Eagle wordt zonder problemen doorgelaten naar het belangrijkse draadje op dit forum??? :roll: :D
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: site update

Berichtdoor martien. » ma 03 nov 2008, 01:20

Hij reageert altijd zo lekker serieus he, die Pauwbase :mrgreen:
martien.
 

Re: site update

Berichtdoor Pauwbase » ma 03 nov 2008, 01:27

martien. schreef:Hij reageert altijd zo lekker serieus he, die Pauwbase :mrgreen:

Moderators maken geen grappen :ugeek:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: site update

Berichtdoor Pauwbase » ma 03 nov 2008, 01:32

Even testen of de tijd nu wel goed staat.....

Ja, dus. Je moet handmatig in je instellingen de zomertijd steeds uit- en aanzetten. Handig! :x
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: site update

Berichtdoor kreeft58 » ma 03 nov 2008, 15:11

Pauwbase schreef:
martien schreef:Heb eagle en htj toegevoegd aan de groep BSV-leden, voor toegang tot het BSV1 draadje. Daarbij ga ik er maar even van uit dat htj Hotze is :?:

Je twijfelt of HTJ Hotze is, maar ene Eagle wordt zonder problemen doorgelaten naar het belangrijkse draadje op dit forum??? :roll: :D


Eens met Pauwbase :o
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: site update

Berichtdoor kreeft58 » wo 31 dec 2008, 17:22

martien schreef:Aan het eind van het jaar even wat statistieken, want die worden dankzij het mooie programma Awstats keurig door de provider Media Solutions bijgehouden.
Voor wat het waard is:
Op 7 augustus werden de eerste bezoekers geteld. Dat waren er 5 op die dag. In die maand bleven de aantallen bescheiden en dat is logisch als er nog weinig bekendheid is.
Hieronder zie je het verloop in de daaropvolgende maanden:

Aug 2008 119 372
Sep 2008 279 1316
Okt 2008 612 2284
Nov 2008 670 2577
Dec 2008 474 2124

De eerste kolom geeft het aantal unieke bezoekers in die maand aan. De daaropvolgende kolom het aantal bezoekjes wat zij hebben gebracht aan onze site.
De top drie ziet er als volgt uit
Op de derde plaats staat 29 november. Er werden toen 134 bezoeken geregistreerd. Op 14 oktober waren dat er 135 en topdag was 28 oktober. Toen werden er maar liefst 176 bezoeken geregistreerd! Dat was vlak voor de OSBO wedstrijd tegen ASV. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar die grote drukte verantwoordelijk door was. 29 november is natuurlijk door het kreeft toernooi.
De maand november was ook de drukste maand. December loopt iets achter. Dat zal wel met de vele vrije dagen te maken hebben. Overigens ben ik benieuwd naar de resultaten van afgelopen maandag!
Gemiddeld zitten we nu na 5 maanden op ruim 70 bezoeken per dag. Dat wordt negatief beinvloed door de lage start.
Ik ben van mening dat deze aantallen het bestaansrecht van desite van BSV ruim hebben waargemaakt!


Geheel eens Martien!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Volgende

Keer terug naar BSV Bar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

cron