Zomertoernooien

Hier verslag over toernooien.

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Mark » ma 18 mei 2009, 09:31

Is lastig zoeken ja... Zag wel snel dat Ali B en Sander allebei een halfje hebben
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » di 19 mei 2009, 01:06

De Generaal heeft een puntje gedrukt en mag nu tegen 1419, dus dat wordt op zeker 2 uit 4 en terug onder de mensen! Misschien komt ie dan zelfs wel weer een keer online ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Mark » di 19 mei 2009, 10:18

Pauwbase schreef:De Generaal heeft een puntje gedrukt en mag nu tegen 1419, dus dat wordt op zeker 2 uit 4 en terug onder de mensen! Misschien komt ie dan zelfs wel weer een keer online ;-)


Lachen trouwens, als je op de standentabel drukt.... Ene Martien Smit komt uit... Italie.... :lol:
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » di 19 mei 2009, 21:08

Remise, teleurstellend. Maar kan gebeuren en nu wacht Neil Savage. Klinkt erger dan het is, want rating is 1500 :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor kreeft58 » do 21 mei 2009, 12:13

martien schreef:Dus toch! Blijkbaar wordt ik er steeds snel uitgegooid. Alles goed hier resultaten vallen niet tegen maar aangezien ik er hier steeds uitgeknikkerd wordt hou ik het kort. Na het weekend meer. ;)


Martien: je krijgt een SMS van Sibbele met een uitnodiging voor 13 juni!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor kreeft58 » ma 25 mei 2009, 07:47

martien schreef:
kreeft58 schreef:
martien schreef:Dus toch! Blijkbaar wordt ik er steeds snel uitgegooid. Alles goed hier resultaten vallen niet tegen maar aangezien ik er hier steeds uitgeknikkerd wordt hou ik het kort. Na het weekend meer. ;)


Martien: je krijgt een SMS van Sibbele met een uitnodiging voor 13 juni!


Dat werd een email.

Zo weer terug. Die Pauw twittert wat af, maar zijn resultaten zijn op grond van die berichten ietwat onduidelijk.
Zelf zal ik de komende dagen wel verslag doen. Ik kijk terug op een mooi toernooi met prachtige toernooi voorzieningen. Vooraf had ik op 3 punten gerekend. Met 3,5 mag ik niet ontevreden zijn. In de laatste ronde tegen een Italiaanse Bodlaenderkopie (hij was 84) had ik moeten winnen maar liet me verschalken in de heat (38 graden) of the moment! Een remise dus.
Vooral de remise tegen een 1884 speler met zwart stemde me erg tevreden. In de eerste ronde heb ik gewonnen gestaan!!
Wordt vervolgd.


Uit De Gelderlander van maandag 25 mei:


Van Eijk mist op haar na meesterresultaat
PORTO MANNU – Sander van Eijk is in het grootmeestertoernooi van Porto Mannu op Sardinië met 5½ punt in de subtop geëindigd. Door een nederlaag in de slotronde te­gen de Letse damesgrootmeester Viktorija Cmilyte miste de schaker van eersteklasser Wageningen zijn tweede meesternorm. Van Eijk viel vooral op door zijn remise te­gen de Russische grootmeester Oleg Korneev.

En onze Martien dan?
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Mark » ma 25 mei 2009, 08:53

Was mij ook niet duidelijk bij Pauw inderdaad....

3,5 is niet verkeerd lijkt me Generalissimo ! (hey !!, je naam klopt een keer :lol: ). Maar iets meer verslag zou leuk zijn !
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » ma 25 mei 2009, 12:35

Mark schreef:Was mij ook niet duidelijk bij Pauw inderdaad....

3,5 is niet verkeerd lijkt me Generalissimo ! (hey !!, je naam klopt een keer :lol: ). Maar iets meer verslag zou leuk zijn !

Ik zie dat te lange tweets doorelkaar gegooid, afgekapt of helemaal niet geplaatst worden. Beetje jammer, want 140 tekens is toch wel erg kort voor een schaakpartij, al kan het ook met 3 tekens natuurlijk. Maar hier de eindstand.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Mark » ma 25 mei 2009, 14:38

Pauwbase schreef:
Mark schreef:Was mij ook niet duidelijk bij Pauw inderdaad....

3,5 is niet verkeerd lijkt me Generalissimo ! (hey !!, je naam klopt een keer :lol: ). Maar iets meer verslag zou leuk zijn !

Ik zie dat te lange tweets doorelkaar gegooid, afgekapt of helemaal niet geplaatst worden. Beetje jammer, want 140 tekens is toch wel erg kort voor een schaakpartij, al kan het ook met 3 tekens natuurlijk. Maar hier de eindstand.


Dus 42ste met een tpr van 2050? Da's nou ook niet fout toch?

En Go Martien ! Da's leuk tussen de telefoontjes doorlezen zo !
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » ma 25 mei 2009, 16:46

Mark schreef:
Pauwbase schreef:
Mark schreef:Was mij ook niet duidelijk bij Pauw inderdaad....

3,5 is niet verkeerd lijkt me Generalissimo ! (hey !!, je naam klopt een keer :lol: ). Maar iets meer verslag zou leuk zijn !

Ik zie dat te lange tweets doorelkaar gegooid, afgekapt of helemaal niet geplaatst worden. Beetje jammer, want 140 tekens is toch wel erg kort voor een schaakpartij, al kan het ook met 3 tekens natuurlijk. Maar hier de eindstand.


Dus 42ste met een tpr van 2050? Da's nou ook niet fout toch?

En Go Martien ! Da's leuk tussen de telefoontjes doorlezen zo !

Mwah, door het stomme indelingssysteem heb ik maar 3 FIDE-ratinghouders gehad (een 1 tegen 1810 en nullen tegen 2251 en 2330) en dus nog een paar ratingpunten verloren :-( Dat ik 3x van de nationale ratinghouders wist te winnen levert helemaal niks op. Dat was wel balen, heb tegen niemand kunnen spelen met een rating van 1900-2100. Toch jammer.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten

cron