Dochter voor Martijn en Sonja

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor webmaster » do 16 jul 2009, 23:26

Martijn gefeliciteerd!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor webmaster » do 16 jul 2009, 23:41

Voor de goede orde. Het bericht is verplaatst naar de bar. Ik wil jullie verzoeken dit soort berichten niet in het algemene schaak gerelateerde deel te plaatsen. Mocht er behoefte zijn dan open ik natuurlijk graag een geboorteberichtendraadje. :mrgreen:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor webmaster » vr 17 jul 2009, 12:46

Pauwbase schreef:
martien schreef:Voor de goede orde. Het bericht is verplaatst naar de bar. Ik wil jullie verzoeken dit soort berichten niet in het algemene schaak gerelateerde deel te plaatsen. Mocht er behoefte zijn dan open ik natuurlijk graag een geboorteberichtendraadje. :mrgreen:

Misschien ook even in het Engels, weet niet of die spanbots het anders ook snappen :lol:


Spanbots ken ik niet Pauw! ;)
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor webmaster » vr 17 jul 2009, 14:41

kreeft58 schreef:
martien schreef:Voor de goede orde. Het bericht is verplaatst naar de bar. Ik wil jullie verzoeken dit soort berichten niet in het algemene schaak gerelateerde deel te plaatsen. Mocht er behoefte zijn dan open ik natuurlijk graag een geboorteberichtendraadje. :mrgreen:


Voor goede orde Martien, jammer dat je eerst niet even aan overleg hebt gedaan. Want, het bericht hoort wat mij, als secretaris van BSV, betreft niet onder berichten in de Bar. BSV algemeen, is BSV algemeen. Nergens staat dat het alleen over schaken moet gaan. Het kan ook over de club of leden van de club gaan. Dat is ook BSV algemeen!!


BSV Algemeen gaat over schaken en niet over geboortes o.i.d. Maar nogmaals, als er een geboorteberichtdraadje moet geopend ben ik de laatste die het tegenhoudt.
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom


Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron