Dochter voor Martijn en Sonja

Allerlei verhalen die niets met schaken hebben te maken

Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor kreeft58 » do 16 jul 2009, 00:39

Martijn en Sonja Sonnenberg zijn verblijd met de geboorte van een tweede dochter en Louise kreeg een zusje. De naam van de nieuwe telg in huize Sonnenberg is Esmee Dianne Thessa en de roepnaam Esmee. Zij is op 11 juli 2009 geboren en moeder en dochter maken het prima. De secretaris heeft Sonja telefonisch woensdag de gelukwensen namens BSV overgebracht. En ook van deze plaats: Martijn en Sonja van harte gefeliciteerd namens de BSV.
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor kreeft58 » do 16 jul 2009, 10:33

kreeft58 schreef:Martijn en Sonja Sonnenberg zijn verblijd met de geboorte van een tweede dochter en Louise kreeg een zusje. De naam van de nieuwe telg in huize Sonnenberg is Esmee Dianne Thessa en de roepnaam Esmee. Zij is op 11 juli 2009 geboren en moeder en dochter maken het prima. De secretaris heeft Sonja telefonisch woensdag de gelukwensen namens BSV overgebracht. En ook van deze plaats: Martijn en Sonja van harte gefeliciteerd namens de BSV.


Er mag best gefeliciteerd worden!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor Mark » do 16 jul 2009, 10:48

Afgezien van spambots, administrators, pauwbase en kreeft58 bekijken niet zoveel mensen regelmatig het forum Rini....

Maar natuurlijk wel van harte gefeliciteerd ! Afbeelding. Mama en kind maken het goed dus alles helemaal in orde !
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor Pauwbase » do 16 jul 2009, 23:27

Mark schreef:Afgezien van spambots, administrators, pauwbase en kreeft58 bekijken niet zoveel mensen regelmatig het forum Rini....

Maar natuurlijk wel van harte gefeliciteerd ! Afbeelding. Mama en kind maken het goed dus alles helemaal in orde !

Haha....dan zal deze spambot ook even een felicitatie doen: gefeliciteerd! Heeft aapje toch nog een punt gescoord dit seizoen ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor Pauwbase » vr 17 jul 2009, 01:33

martien schreef:Voor de goede orde. Het bericht is verplaatst naar de bar. Ik wil jullie verzoeken dit soort berichten niet in het algemene schaak gerelateerde deel te plaatsen. Mocht er behoefte zijn dan open ik natuurlijk graag een geboorteberichtendraadje. :mrgreen:

Misschien ook even in het Engels, weet niet of die spanbots het anders ook snappen :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor kreeft58 » vr 17 jul 2009, 13:02

martien schreef:Voor de goede orde. Het bericht is verplaatst naar de bar. Ik wil jullie verzoeken dit soort berichten niet in het algemene schaak gerelateerde deel te plaatsen. Mocht er behoefte zijn dan open ik natuurlijk graag een geboorteberichtendraadje. :mrgreen:


Voor goede orde Martien, jammer dat je eerst niet even aan overleg hebt gedaan. Want, het bericht hoort wat mij, als secretaris van BSV, betreft niet onder berichten in de Bar. BSV algemeen, is BSV algemeen. Nergens staat dat het alleen over schaken moet gaan. Het kan ook over de club of leden van de club gaan. Dat is ook BSV algemeen!!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor Pauwbase » vr 17 jul 2009, 13:51

kreeft58 schreef:
martien schreef:Voor de goede orde. Het bericht is verplaatst naar de bar. Ik wil jullie verzoeken dit soort berichten niet in het algemene schaak gerelateerde deel te plaatsen. Mocht er behoefte zijn dan open ik natuurlijk graag een geboorteberichtendraadje. :mrgreen:


Voor goede orde Martien, jammer dat je eerst niet even aan overleg hebt gedaan. Want, het bericht hoort wat mij, als secretaris van BSV, betreft niet onder berichten in de Bar. BSV algemeen, is BSV algemeen. Nergens staat dat het alleen over schaken moet gaan. Het kan ook over de club of leden van de club gaan. Dat is ook BSV algemeen!!

Go Rini! Dit forum kan wel weer een stevige discussie gebruiken, veel te rustig anders :-) Rini heeft wel een puntje trouwens, en dat zeg ik ook niet vaak ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor kreeft58 » za 25 jul 2009, 01:15

Pauwbase schreef:
kreeft58 schreef:
martien schreef:Voor de goede orde. Het bericht is verplaatst naar de bar. Ik wil jullie verzoeken dit soort berichten niet in het algemene schaak gerelateerde deel te plaatsen. Mocht er behoefte zijn dan open ik natuurlijk graag een geboorteberichtendraadje. :mrgreen:


Voor goede orde Martien, jammer dat je eerst niet even aan overleg hebt gedaan. Want, het bericht hoort wat mij, als secretaris van BSV, betreft niet onder berichten in de Bar. BSV algemeen, is BSV algemeen. Nergens staat dat het alleen over schaken moet gaan. Het kan ook over de club of leden van de club gaan. Dat is ook BSV algemeen!!

Go Rini! Dit forum kan wel weer een stevige discussie gebruiken, veel te rustig anders :-) Rini heeft wel een puntje trouwens, en dat zeg ik ook niet vaak ;-)


Ga er dan ook maar vanuit dat het laatste woord hierover nog niet is gezegd. Laat staan geschreven :mrgreen:
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor htj » ma 27 jul 2009, 10:59

Martijn gefeliciteerd. :D :D :D
htj
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 154
Geregistreerd: zo 02 nov 2008, 14:20

Re: Dochter voor Martijn en Sonja

Berichtdoor talktalk » wo 29 jul 2009, 00:57

Martijn en sonja, gefeliciteerd!

Johan c was een groot voorstander van dat zijn jeugdige voetballers snel
overgingen op huisje, boompje beestje
Zijn gedachte daarbij was dat ze dan in en buiten het veld nog eerder hun verantwoordelijkheid
nemen en zodoende tot grote prestaties komen.

Martijn, ik verwacht dus veel van jou het komend seizoen.
Maar even goed proficiat!!!
talktalk
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 342
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 11:02


Keer terug naar BSV Bar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron