OSKA 4-6 september

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: OSKA 4-6 september

Berichtdoor webmaster » di 01 sep 2009, 22:05

Opgegeven.
Wanneer ik een bye neem weet ik nog niet. Misschien wel niet. Moet toch eens wat speelritme gaan opbouwen :lol: Ik heb Ruud Wille even gevraagd om reisadvies i.v.m. afsluiting Velperbroek. Hieronder zijn reaktie:

Het Velperbroekcircuit zit pas op slot vanaf zaterdag 20 uur. Dus vrijdagavond en zaterdagochtend heb je nog geen probleem.
Het alternatief is dat je op de A12 een afslag eerder eraf gaan dus bij Burgers Bush/Openluchtmuseum. Je komt dan op de Apeldoornseweg. Die volg je een paar honder meter. Dan afslag richting Burgers Bush/Openluchtmuseum nemen. Bij stoplichten ga je dan linksaf de Schelmseweg op richting Velp (en dus niet rechtsaf naar die pretparken), onder viaduct Apeldoornseweg door. De Schelmseweg moet je een paar kilometer volgen tot bij de 2e rotonde (nabij autogarage aan linkerhand) in Rozendaal. Daar ga je rechtsaf de Daalhuizerweg op. Weg volgen. Dan kom je bij stoplichten, daar oversteken, weg alsmaar blijven volgen, spoorweg Arnhem-Dieren over, tot je bij viaduct A12 komt. Deze ga je onderdoor en net daarna ligt lorentz aan linkerhand.


Valt dus nog mee. :twisted:
Kan ik meerijden? :oops:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: OSKA 4-6 september

Berichtdoor webmaster » wo 02 sep 2009, 22:55

Pauw geef je even een tijdsschema voor vrijdag?
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: OSKA 4-6 september

Berichtdoor webmaster » do 03 sep 2009, 22:27

Hotze. Martijn pikt mij op om 18:15 en daarna jou iets daarna.Reageer ff dat je dit leest! :twisted:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: OSKA 4-6 september

Berichtdoor webmaster » vr 04 sep 2009, 17:06

Pauwbase schreef:
martien schreef:Hotze. Martijn pikt mij op om 18:15 en daarna jou iets daarna.Reageer ff dat je dit leest! :twisted:


Update: 18:10 bij Hotze, 18:15 bij Martien.



Heb er zin in! :lol:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: OSKA 4-6 september

Berichtdoor webmaster » za 05 sep 2009, 00:46

kwart voor 9 Hotze!!
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom


Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 22 gasten

cron