door webmaster » di 30 dec 2008, 19:09
Aan het eind van het jaar even wat statistieken, want die worden dankzij het mooie programma Awstats keurig door de provider Media Solutions bijgehouden.
Voor wat het waard is:
Op 7 augustus werden de eerste bezoekers geteld. Dat waren er 5 op die dag. In die maand bleven de aantallen bescheiden en dat is logisch als er nog weinig bekendheid is.
Hieronder zie je het verloop in de daaropvolgende maanden:
Aug 2008 119 372
Sep 2008 279 1316
Okt 2008 612 2284
Nov 2008 670 2577
Dec 2008 474 2124
De eerste kolom geeft het aantal unieke bezoekers in die maand aan. De daaropvolgende kolom het aantal bezoekjes wat zij hebben gebracht aan onze site.
De top drie ziet er als volgt uit
Op de derde plaats staat 29 november. Er werden toen 134 bezoeken geregistreerd. Op 14 oktober waren dat er 135 en topdag was 28 oktober. Toen werden er maar liefst 176 bezoeken geregistreerd! Dat was vlak voor de OSBO wedstrijd tegen ASV. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar die grote drukte verantwoordelijk door was. 29 november is natuurlijk door het kreeft toernooi.
De maand november was ook de drukste maand. December loopt iets achter. Dat zal wel met de vele vrije dagen te maken hebben. Overigens ben ik benieuwd naar de resultaten van afgelopen maandag!
Gemiddeld zitten we nu na 5 maanden op ruim 70 bezoeken per dag. Dat wordt negatief beinvloed door de lage start.
Ik ben van mening dat deze aantallen het bestaansrecht van desite van BSV ruim hebben waargemaakt!