wk voetbal 2010

Allerlei verhalen die niets met schaken hebben te maken

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor Pauwbase » ma 14 jun 2010, 00:09

martien schreef:In het verleden werd er hier nog wel eens druk gediscussieerd over het Nederlands elftal tijdens een toernooi. We zijn nu 3 dagen onderweg en eigenlijk heb ik totnutoe pas een team goed zien presteren en dat waren onze oosterburen vanavond.
Morgen start Oranje. Zijn we favoriet? Wat gaat het worden? Ik ben morgen nog vrij dus kan relaxt thuis kijken. Actuele vraag is: hoe is het kijken op ieders werk geregeld? Brand maar los en geef een voorspelling over Nederland-Denemarken. Als eerste gok ik op 3-0.

Morgen hebben wij een Stoas-dag bij Tante Loes in Rhenen. Naast de gebruikelijke praatjes, teambuildingactiviteiten en flipovers staat ook Nederland-Denemarken op het programma :-) Aangezien ik dit weekend tussen de 20-25 uur gewerkt heb, betekent het dus dat ik morgen tijdens het werk voor het eerst dit WK rustig naar een wedstrijd kan kijken :lol: Al moet ik wel laptop en mobiel aan houden voor het geval dat...
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor Mark » do 17 jun 2010, 10:09

Huh? Tikje rustig hierzo dus mbt de WK?

Na gisteren (met de verrassing van Spanje's verlies) zijn nog steeds alleen de Duitsers erg goed, de rest niet zo.... Wel aardig vond ik gisteren ook de Chilenen spelen, die Sanchez kon nog wel eens voor verrassingen gaan zorgen.

Voorlopig wordt ik van het niveau van de wedstrijden niet echt blij in ieder geval...

Voorspelling Nederland-Japan: 4-1 (1-0 bij rust) Tegendoelpunt door een Frank de Boertje van wederom Van Bronckhorst....
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor Mark » vr 18 jun 2010, 11:08

Weet je niet wat een Frank de Boertje is? Die stond erom bekend dat hij per wedstrijd minimaal 1 grote fout maakte waardoor de tegenstander een opgelegde kans kreeg. Is toch wel een uitspraak geworden hoor !

En ik heb bij alle wedstrijden 4-1 uitslag en een 1-0 ruststand ingevuld :D Je moet toch wat..... ;) En optimistisch is niet erg, realistisch vraag ik me wel af.... :mrgreen:

(overigens mogen de Argentijnen nu ook bij de beteren geschaard worden naast de Duitsers...)
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor kreeft58 » za 19 jun 2010, 12:55

Mark schreef:Weet je niet wat een Frank de Boertje is? Die stond erom bekend dat hij per wedstrijd minimaal 1 grote fout maakte waardoor de tegenstander een opgelegde kans kreeg. Is toch wel een uitspraak geworden hoor !

En ik heb bij alle wedstrijden 4-1 uitslag en een 1-0 ruststand ingevuld :D Je moet toch wat..... ;) En optimistisch is niet erg, realistisch vraag ik me wel af.... :mrgreen:

(overigens mogen de Argentijnen nu ook bij de beteren geschaard worden naast de Duitsers...)


Duiters?

Goed: ik denk dat het lastig gaat worden. Benauwde 2-1 zege, denk ik :mrgreen:
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor kreeft58 » zo 20 jun 2010, 02:07

martien schreef:
kreeft58 schreef:
Mark schreef:Weet je niet wat een Frank de Boertje is? Die stond erom bekend dat hij per wedstrijd minimaal 1 grote fout maakte waardoor de tegenstander een opgelegde kans kreeg. Is toch wel een uitspraak geworden hoor !

En ik heb bij alle wedstrijden 4-1 uitslag en een 1-0 ruststand ingevuld :D Je moet toch wat..... ;) En optimistisch is niet erg, realistisch vraag ik me wel af.... :mrgreen:

(overigens mogen de Argentijnen nu ook bij de beteren geschaard worden naast de Duitsers...)


Duiters?

Goed: ik denk dat het lastig gaat worden. Benauwde 2-1 zege, denk ik :mrgreen:


1-0 dus. Mijn voorspelling klopte. W.s. Nederland als eerste geplaatst.
Maar wat hebben we het volgens de heren "deskundigen" toch weer matig gedaan :evil: Altijd maar weer die lat hoger leggen is zo Nederlands!! Ik denk dat er in de omliggende landen menigeen jaloers is op onze 6 punten.
Overigens speelde de ook veel bekritiseerde defensie weer prima!


Toch maar even dé deskundige van repliek dienen. Die 1-0 had dus 2-1 of eigenlijk 3-1 moeten zijn. En het was uiterst matig. Bovendien, je hebt niks aan een goede defensie als de voorhoede faalt. Want, het gaat altijd nog om het scoren. Of te wel: het maken van doelpuntjes en dan gewoon eentje meer dan de tegenpartij ;)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor Mark » zo 20 jun 2010, 12:24

4-1 (rust 1-0) :D

Overigens geloof ik nog niet in Robben....
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor talktalk » zo 20 jun 2010, 23:54

Zeker niet alle wedstrijden gezien, maar het is nog niet echt fraai.
Alleen denemarken versus kameroen was over en weer een leuke pot.

NL tegen Italie in achtste finales? Hmmm. Italianen zijn linke gasten.
Maar goed als je kampioen wil worden, moet je van iedereen winnen.
Kwartfinale tegen brazilie (of toch portugal); dat wordt schoppen als het portugal
wordt.
We moeten het van Robben hebben!!! Hopen dat hij heel blijft.
Ik zou Affelay op links zetten. Hij gaat tenminste echt diep, is snel maar moet
alleen nog leren de bal erin te schoppen!
talktalk
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 342
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 11:02

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor talktalk » di 22 jun 2010, 00:28

Martien, met je voorspelling over noord korea stel ik na vandaag vast dat
jij "meer verstand van verzekeringen hebt". Hi, hi, hi....
Spanje duitsland argentinie en misschien NL en-of Portugal
, en de rest kan naar huis!
talktalk
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 342
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 11:02

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor kreeft58 » di 22 jun 2010, 01:21

talktalk schreef:Martien, met je voorspelling over noord korea stel ik na vandaag vast dat
jij "meer verstand van verzekeringen hebt". Hi, hi, hi....
Spanje duitsland argentinie en misschien NL en-of Portugal
, en de rest kan naar huis!


Gezien het nivo van dé deskundigen, meng ik me even niet in de discussie ;)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: wk voetbal 2010

Berichtdoor talktalk » do 24 jun 2010, 01:04

Daar komt die dan (vooraf):
Uruq wint van zuid korea
Mexico wint van argentinie
Engeland wint van duitsland
Amerika wint van Ghana

Portugal wint van Brazilie en wordt tegenstander winnaar NL tegen waarschijnlijk Italie.
Nl moet in achtste finales dus tegen Italie en daar heb ik geen goed
gevoel over.

Verder gaat spanje en Chili. door naar achtste finales
talktalk
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 342
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 11:02

Volgende

Keer terug naar BSV Bar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron