BSV heeft een nieuw forum

Je bent hier op het nieuwe forum van de Bennekomse Schaakvereniging

Re: BSV heeft een nieuw forum

Berichtdoor Koeke » zo 21 sep 2008, 21:33

Toppie, Martien !!
Is de Generaal dood, of in een virusslagveld achtergebleven?
Koeke
BSV clubschaker
BSV clubschaker
 
Berichten: 42
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 21:25

Re: BSV heeft een nieuw forum

Berichtdoor Pauwbase » zo 21 sep 2008, 22:12

martien schreef:In overleg met het bestuur is besloten om geen gebruik meer te maken van het oude forum.
Vanaf nu wil BSV verder gaan met een nieuw forum, wat je op deze plek terugvindt. Dat betekent dat je je opnieuw dient te registreren voor dit forum. Dit forum zal samen met de nieuwe site voorzien in informatie van en rond BSV. De komende tijd wordt een en ander steeds verder uitgebreid. Voor vragen en/of tips ben je vrij om te reageren.

Ik zou even een onderwerpje maken op de site, dat er een nieuw forum is. De link valt niet zo op en het forum moet snel weer gevuld worden ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: BSV heeft een nieuw forum

Berichtdoor Pauwbase » zo 21 sep 2008, 23:14

martien schreef:
Pauwbase schreef:
martien schreef:In overleg met het bestuur is besloten om geen gebruik meer te maken van het oude forum.
Vanaf nu wil BSV verder gaan met een nieuw forum, wat je op deze plek terugvindt. Dat betekent dat je je opnieuw dient te registreren voor dit forum. Dit forum zal samen met de nieuwe site voorzien in informatie van en rond BSV. De komende tijd wordt een en ander steeds verder uitgebreid. Voor vragen en/of tips ben je vrij om te reageren.

Ik zou even een onderwerpje maken op de site, dat er een nieuw forum is. De link valt niet zo op en het forum moet snel weer gevuld worden ;-)


Niet zo ongeduldig jochie. Als ik dat nu ga doen komen er allemaal van die vragen die jij ook steeds stelt. Ik moet er maar een moderator bijzoeken. Dan kan ik ranks maken, smilies zoeken en noemt u maar op. ;)

Ik wil wel moderator worden. Ben streng, maar rechtvaardig! Als Lopster het maar niet wordt, die censureert alles ;-) En waar blijven die ranks? :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: BSV heeft een nieuw forum

Berichtdoor Pauwbase » ma 22 sep 2008, 01:21

martien schreef:Pauw stuur je me die mail van Chessbase nog ff. Of heb je dat al gedaan? (ben aan het werk :ugeek: )

Mail heb ik een paar uur geleden verstuurd....
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: BSV heeft een nieuw forum

Berichtdoor kreeft58 » ma 22 sep 2008, 18:54

Pauwbase schreef:
martien schreef:Pauw stuur je me die mail van Chessbase nog ff. Of heb je dat al gedaan? (ben aan het werk :ugeek: )

Mail heb ik een paar uur geleden verstuurd....


Martijn Pauw moderator? Afgewezen!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20


Keer terug naar welkom

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron