site update

Allerlei verhalen die niets met schaken hebben te maken

promotie oegstgeest

Berichtdoor talktalk » vr 09 apr 2010, 21:09

Gisteravond met oegstgeest 3 gewonnen van voorschoten
Daardoor gepromoveerd naar promotieklasse
Laat het een voorbeeld zijn voor bsv
Persoonlijke score 6 uit 7 aan bord 1-2. Topscoorder van het
seizoen in de leidsche onderbond 1e klasse!
talktalk
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 342
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 11:02

Re: site update

Berichtdoor htj » zo 11 apr 2010, 18:13

Gefeliciteerd, :) :)
htj
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 154
Geregistreerd: zo 02 nov 2008, 14:20

Re: promotie oegstgeest

Berichtdoor Cyclist » ma 12 apr 2010, 13:44

talktalk schreef:Gisteravond met oegstgeest 3 gewonnen van voorschoten
Daardoor gepromoveerd naar promotieklasse
Laat het een voorbeeld zijn voor bsv
Persoonlijke score 6 uit 7 aan bord 1-2. Topscoorder van het
seizoen in de leidsche onderbond 1e klasse!


Gefeliciteerd, het zit dus wel goed met de vorm van BSV1. Zaterdag was de beslissende dag in de OSBO-PK. Daar won Wim een fraai eindspel met een verre vrijpion en dat leverde een 3e plek in de veteranenklasse met beker + envelop op. Ik zelf moest winnen om nog uitzicht te houden op een prijs in de 1e klasse. Tegen het nog ongeslagen jeugdtalent Jermo Kooijmans kreeg ik een bekende stelling op het bord met een thematisch pionoffer. Toen hij dat niet aannam en ook nog eens tegengesteld rokeerde kon ik beslissend toeslaan. Daardoor werd ik gedeeld 2e, maar op weerstand 4e. Geen beker, maar wel een envelop.

In de hoofdklasse had Hotze de pech dat zijn 2 medekoplopers vrij snel wonnen en hij moest forceren in een symetrische stelling. Met een pion minder moest hij uiteindelijk capituleren en viel daardoor net buiten de prijzen.
Cyclist
BSV runner-up
BSV runner-up
 
Berichten: 64
Geregistreerd: do 02 okt 2008, 12:54

Re: site update

Berichtdoor kreeft58 » wo 12 mei 2010, 01:37

martien schreef:Ben nu bezig het filmpje van vanavond te uploaden naar youtube. Normaal gesproken staat ie morgen op de site. Voor diegenen die het andere filmpje hebben gemist: http://www.bennekomsesv.nl/?p=1384#more-1384


Super Martien dat het je gelukt is. Complimenten!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: site update

Berichtdoor Mark » wo 12 mei 2010, 10:35

Ai, gaf net al de complimenten in het andere forum.... Nice one !
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: site update

Berichtdoor Mark » do 03 jun 2010, 10:04

Het enige wat je volgens mij kunt doen is het forum up to date houden qua versie (jou kennende zal dat wel zo zijn ;) ) Verder zou je er over na kunnen denken om de 'admin'-bevestiging aan te zetten. Dus gebruikers bestaan pas vanaf het moment dat jij (of een andere gerechtigde) dat goedkeurt. In dat geval heb je wel te maken met een lichte vertraging natuurlijk aangezien dat via mailbevestigingen gaat. Meer heb ik helaas ook niet op het moment of je moet overstappen op andere forumsoftware (ik draai nu zonder problemen IP.board 2.3.5 ), maar dat lijkt me niet erg handig/verstandig :P
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: site update

Berichtdoor Mark » do 17 jun 2010, 10:05

Fraai filmpje weer Martien met die partij tussen Rini en Noel.... Vooral als je het geluid erbij aanzet en niet naar het bord kijkt maar naar het gezicht van Noel en luistert naar Rini :lol:
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

verschuiven tekstregel

Berichtdoor eagle » zo 12 dec 2010, 15:38

Als je een reaktie plaatst op een stukje valt het op dat, indien er al veel tekst staat, de regel waar je aan werkt uit beeld verdwijnt. Dat is dus blind typen. Je kunt die regel wel omhoog halen, maar zodra je weer begint is de regel weer uit zicht. Is hier een oplossing voor?
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: verschuiven tekstregel

Berichtdoor eagle » zo 12 dec 2010, 17:42

martien schreef:
eagle schreef:Als je een reaktie plaatst op een stukje valt het op dat, indien er al veel tekst staat, de regel waar je aan werkt uit beeld verdwijnt. Dat is dus blind typen. Je kunt die regel wel omhoog halen, maar zodra je weer begint is de regel weer uit zicht. Is hier een oplossing voor?


Je hebt toch een scrollbalk rechts in je bericht?

Dat is juist, en ik ben ook bekend met het gebruik er van. :mrgreen:
Maar als de tekst van het vorige bericht het gehele venster vult, kun je bijvoorbeeld een enter geven. Dan verschijnt 1 lege regel, meer niet. Met de scrollbalk kan ik meer lege regels tonen. Vul je daarna op die regels iets in dan verdwijnen ze onder de onderste lijn van het geopende venster. Ik heb dit probleem met enige regelmaat, misschien dat er ook anderen zijn die hier tegenaan lopen. :?:
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: verschuiven tekstregel

Berichtdoor eagle » zo 12 dec 2010, 21:53

martien schreef:
eagle schreef:
martien schreef:
eagle schreef:Als je een reaktie plaatst op een stukje valt het op dat, indien er al veel tekst staat, de regel waar je aan werkt uit beeld verdwijnt. Dat is dus blind typen. Je kunt die regel wel omhoog halen, maar zodra je weer begint is de regel weer uit zicht. Is hier een oplossing voor?


Je hebt toch een scrollbalk rechts in je bericht?

Dat is juist, en ik ben ook bekend met het gebruik er van. :mrgreen:
Maar als de tekst van het vorige bericht het gehele venster vult, kun je bijvoorbeeld een enter geven. Dan verschijnt 1 lege regel, meer niet. Met de scrollbalk kan ik meer lege regels tonen. Vul je daarna op die regels iets in dan verdwijnen ze onder de onderste lijn van het geopende venster. Ik heb dit probleem met enige regelmaat, misschien dat er ook anderen zijn die hier tegenaan lopen. :?:


Ik heb er geen last van en kan het dus moeilijk herkennen. Momenteel aan het pogen een systeemherstel door te voeren aangezien mijn computer weerbarstig eigenwijs is... :ugeek:
Nog even voor de duidelijkheid: ik bedoel de scrollbalk binnen je geciteerde bericht

Dat had ik begrepen.
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

VorigeVolgende

Keer terug naar BSV Bar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron