PSV DoDo - Bennekom

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor eagle » zo 23 nov 2008, 23:15

Pauwbase schreef:
martien schreef:
gast schreef:Niet zo sjiek om een teamgenoot publiekelijk zo af te zeiken.


Het is nog minder sjiek om dit anoniem te melden. :roll: Met dit soort opmerkingen kan ik niks.Los van het feit dat het allemaal wel meevalt.

Inderdaad, wat een opmerking. Mij gaan verwijten dat ik iemand afzeik, maar zelf niet je naam onder de reactie zetten. Natuurlijk bang dat ik je dan even verbaal de les ga lezen, en terecht! En zo erg was het inderdaad niet, ik snap gewoon echt niet dat je zo snel speelt, dat heb ik hem na afloop ook gezegd. Ik snap trouwens ook niet dat je zo'n remise eindspel nog verliest, dat vraag ik mezelf ook nog steeds af ;-)

Ik zie dit soort discussies liever onder BSV1, dat beperkt de groep lezers aanzienlijk. :(
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor Pauwbase » zo 23 nov 2008, 23:19

eagle schreef:
Pauwbase schreef:
martien schreef:Het is nog minder sjiek om dit anoniem te melden. :roll: Met dit soort opmerkingen kan ik niks.Los van het feit dat het allemaal wel meevalt.

Inderdaad, wat een opmerking. Mij gaan verwijten dat ik iemand afzeik, maar zelf niet je naam onder de reactie zetten. Natuurlijk bang dat ik je dan even verbaal de les ga lezen, en terecht! En zo erg was het inderdaad niet, ik snap gewoon echt niet dat je zo snel speelt, dat heb ik hem na afloop ook gezegd. Ik snap trouwens ook niet dat je zo'n remise eindspel nog verliest, dat vraag ik mezelf ook nog steeds af ;-)

Ik zie dit soort discussies liever onder BSV1, dat beperkt de groep lezers aanzienlijk. :(

Misschien was gast ook wel een BSV1 speler... Maar ik hou wel van wat discussie, iedereen mag mij ook aanvallen. Als het maar niet anoniem is ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor htj » zo 23 nov 2008, 23:29

Het was gewoon een pech wedstrijd, waar er veel meer dan het schamele 1,5 puntje in had gezeten. Het is pech :( geweest voor zowel Jo als Martijn dat ze alsnog (onterecht) hebben verloren voor het team. Vergelijk het een beetje met Heerenveen --Twente.

Zonder fouten hadden we allemaal 2700 moet je maar denken :) :)
htj
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 154
Geregistreerd: zo 02 nov 2008, 14:20

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor webmaster » zo 23 nov 2008, 23:30

off topic: En dat is het voordeel van de webmaster. Die kan alle ip's checken ;)
Maar ik voel enige sympathie voor de reactie van de intern wedstrijdleider. Ik ga nu ook streng toekijken :lol:
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor kreeft58 » ma 24 nov 2008, 02:39

martien schreef:off topic: En dat is het voordeel van de webmaster. Die kan alle ip's checken ;)
Maar ik voel enige sympathie voor de reactie van de intern wedstrijdleider. Ik ga nu ook streng toekijken :lol:


Ho, ho roept Santa Claus. Ben het niet eens met Eagle en wel met Pauwbase. En natuurlijk heeft Hotze ook gelijk! Alleen: met 2700 speel je niet bij BSV :lol:
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor Pauwbase » ma 24 nov 2008, 10:36

kreeft58 schreef:Ho, ho roept Santa Claus. Ben het niet eens met Eagle en wel met Pauwbase. En natuurlijk heeft Hotze ook gelijk! Alleen: met 2700 speel je niet bij BSV :lol:

Als Wageningen een 2500+ speler kan opstellen, dan kan Bennekom toch wel met een 2700-speler op de proppen komen? Kreeft Consultancy can make it happen!! :lol: Kijk hier maar en kies er eentje uit.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor eagle » ma 24 nov 2008, 11:45

kreeft58 schreef:
martien schreef:off topic: En dat is het voordeel van de webmaster. Die kan alle ip's checken ;)
Maar ik voel enige sympathie voor de reactie van de intern wedstrijdleider. Ik ga nu ook streng toekijken :lol:


Ho, ho roept Santa Claus. Ben het niet eens met Eagle en wel met Pauwbase. En natuurlijk heeft Hotze ook gelijk! Alleen: met 2700 speel je niet bij BSV :lol:

Had minstens enige steun verwacht van kreeft58. In het verleden maakte hij in soortgelijke gevallen andere keuzes.
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor kreeft58 » ma 24 nov 2008, 11:58

Erik Wille in De Gelderlander

Bennekom had in de promotie­klasse een off-day. In Putten werd met liefst 6½-1½ verloren van PSV. Teunis Bunt leidde de grote nederlaag in met een verliespartij binnen het uur. Daarna kwam al­leen Hotze Hofstra nog tot winst. Bij een 2½-1½ tussenstand kantel­den alle partijen richting de thuis­ploeg. Jan Wouters en Eddy de Beule deden zichzelf daarbij te­kort. „Het was niet leuk vanmid­dag”, stelde captain Rini Kreeft.
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor Pauwbase » ma 24 nov 2008, 13:14

eagle schreef:
kreeft58 schreef:
martien schreef:off topic: En dat is het voordeel van de webmaster. Die kan alle ip's checken ;)
Maar ik voel enige sympathie voor de reactie van de intern wedstrijdleider. Ik ga nu ook streng toekijken :lol:


Ho, ho roept Santa Claus. Ben het niet eens met Eagle en wel met Pauwbase. En natuurlijk heeft Hotze ook gelijk! Alleen: met 2700 speel je niet bij BSV :lol:

Had minstens enige steun verwacht van kreeft58. In het verleden maakte hij in soortgelijke gevallen andere keuzes.

Dat was lopster, dit is kreeft58 :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: PSV DoDo - Bennekom

Berichtdoor eagle » ma 24 nov 2008, 14:10

Had ik even niet door. :) :lol:
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Vorige

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 25 gasten

cron