Open NK Rapid (Elburg) 8 juni

Hier verslag over toernooien.

Open NK Rapid (Elburg) 8 juni

Berichtdoor Pauwbase » do 23 mei 2013, 19:57

http://osbo.nl/kalender/i/582/open-nk-rapid

Ik ben van plan mee te doen. Meer liefhebbers?
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Open NK Rapid (Elburg) 8 juni

Berichtdoor kreeft58 » vr 31 mei 2013, 01:27

webmaster schreef:
Pauwbase schreef:http://osbo.nl/kalender/i/582/open-nk-rapid

Ik ben van plan mee te doen. Meer liefhebbers?


Je staat nog niet op de lijst. Waar ligt dat...Elburg?? :lol:


Bij Apeldoorn links af slaan :)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Open NK Rapid (Elburg) 8 juni

Berichtdoor kreeft58 » vr 07 jun 2013, 01:26

Durf je het toch niet aan Pauwbase met al die titelhouder in groep A. Liefst 18 van de 35 inschrijvers hebben een titel. Voor mij is het veel te vroeg, al vind ik zo'n Rapid-toernooi best wel leuk. Komende maandag kan ik bij onze club mijn hart wel weer ophalen. En met wat geluk speel ik in groep A...... :D
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Open NK Rapid (Elburg) 8 juni

Berichtdoor Pauwbase » zo 09 jun 2013, 12:31

kreeft58 schreef:Durf je het toch niet aan Pauwbase met al die titelhouder in groep A. Liefst 18 van de 35 inschrijvers hebben een titel. Voor mij is het veel te vroeg, al vind ik zo'n Rapid-toernooi best wel leuk. Komende maandag kan ik bij onze club mijn hart wel weer ophalen. En met wat geluk speel ik in groep A...... :D

Ik was van plan om in de B-groep te spelen. Maar ja, geen animo vanuit Bennekom, mooi weer, uitslapen, werkverplichtingen en de zeer matige tegenstand in groep (slechts 2 1900 en 2 1800 spelers stonden op de deelnemerslijst) hebben wij daar toch vanaf doen zien. Jammer, want was een goede voorbereiding geweest voor morgenavond. Eens kijken of we dan weer het podium kunnen halen :-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Open NK Rapid (Elburg) 8 juni

Berichtdoor kreeft58 » zo 09 jun 2013, 18:00

Pauwbase schreef:
kreeft58 schreef:Durf je het toch niet aan Pauwbase met al die titelhouder in groep A. Liefst 18 van de 35 inschrijvers hebben een titel. Voor mij is het veel te vroeg, al vind ik zo'n Rapid-toernooi best wel leuk. Komende maandag kan ik bij onze club mijn hart wel weer ophalen. En met wat geluk speel ik in groep A...... :D

Ik was van plan om in de B-groep te spelen. Maar ja, geen animo vanuit Bennekom, mooi weer, uitslapen, werkverplichtingen en de zeer matige tegenstand in groep (slechts 2 1900 en 2 1800 spelers stonden op de deelnemerslijst) hebben wij daar toch vanaf doen zien. Jammer, want was een goede voorbereiding geweest voor morgenavond. Eens kijken of we dan weer het podium kunnen halen :-)


Alleen de kampioen krijgt een beker ;)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20


Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten

cron