voetbal

Allerlei verhalen die niets met schaken hebben te maken

Re: voetbal

Berichtdoor kreeft58 » do 13 nov 2008, 15:29

martien schreef:Tijd om het hier over voetbal te hebben. Ik ben van mening dat het Nederlandse bekervoetbal weer leuk en spannend is. Ajaks blameert zich tegen Volendam. Philps verliest terecht van Louis van Gaal. :mrgreen: Vitesse moet zich schamen, en zo is er van alles te melden. Pauwbase kom er maar in! ;)


Pauwbase heeft geen tijd voor het schaken, laat staan voor het voetbal ;)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: voetbal

Berichtdoor Mark » do 15 jan 2009, 11:51

Dit bericht had ik dan niet verwacht van Generalissimo cq Martien. De inkopper richting Verbeek was als verstokte Feyenoorder logischer geweest :D
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: voetbal

Berichtdoor Mark » vr 16 jan 2009, 12:34

Volgens de media wel.... Persoonlijk zeg ik : 'Afblijven Mario ! Er is niemand die daar dit seizoen nog enige eer kan behalen'
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: voetbal

Berichtdoor Mark » do 02 apr 2009, 10:48

Zeg, wat is het hier stil !

Wat vonden we van Ollanda? Het eerste half uur gister was BIJZONDER indrukwekkend vond ik... Zaterdag viel ik half in slaap om eerlijk te zijn.
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: voetbal

Berichtdoor Mark » vr 03 apr 2009, 09:11

Daar is een oplossing voor ! Gewoon je breedbeeld verkeerd instellen, vallen precies de zijkantjes links en rechts eraf :mrgreen:
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: voetbal

Berichtdoor Mark » do 28 mei 2009, 10:20

Klopt, de potverdeling in de kroeg lag op 70-30 in het voordeel van Man U... Als gevolg daarvan was de rekening voor de Barca-aanhangers (waaronder ik) nauwelijks meer aanwezig :lol:

Overigens heb ik dat nooit helemaal begrepen waarom dat niet op een zondag gebeurde (of van mijn part zaterdag), aangezien dan toch al de meesten gewend zijn naar voetbal te kijken.
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: voetbal

Berichtdoor kreeft58 » do 28 mei 2009, 14:25

Mark schreef:Klopt, de potverdeling in de kroeg lag op 70-30 in het voordeel van Man U... Als gevolg daarvan was de rekening voor de Barca-aanhangers (waaronder ik) nauwelijks meer aanwezig :lol:

Overigens heb ik dat nooit helemaal begrepen waarom dat niet op een zondag gebeurde (of van mijn part zaterdag), aangezien dan toch al de meesten gewend zijn naar voetbal te kijken.


Volgend jaar wordt de finale op zaterdagmidag afgewerkt!
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: voetbal

Berichtdoor Mark » za 27 jun 2009, 14:13

Dat zal wel, maar als je zag hoe ze van ZA wonnen dan kon het nog wel eens spannend worden.
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: voetbal

Berichtdoor Osito » ma 29 jun 2009, 11:50

Spannend was het inderdaad. Niet mijn voetbal overigens. Die Brazilianen hebben zoveel talent, maar in plaats van dominant voetbal, spelen ze vaak op de counter. Gelukkig konden ze die tactiek tegen de VS niet volhouden waardoor het een leuke wedstrijd werd. Geef mij dan maar Spanje. Overigens heeft Spanje nu 1x gewonnen. Vanaf het volgende toernooi gaan ze gewoon weer doen wat ze altijd doen. Als 1 van de favorieten starten en niet ver komen. Ik verwacht trouwens ook voor de verandering eens geen grote dingen van Brazilië.
Osito
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 109
Geregistreerd: vr 26 sep 2008, 19:51

Re: voetbal

Berichtdoor Mark » ma 29 jun 2009, 11:56

Osito schreef:Spannend was het inderdaad. Niet mijn voetbal overigens. Die Brazilianen hebben zoveel talent, maar in plaats van dominant voetbal, spelen ze vaak op de counter. Gelukkig konden ze die tactiek tegen de VS niet volhouden waardoor het een leuke wedstrijd werd. Geef mij dan maar Spanje. Overigens heeft Spanje nu 1x gewonnen. Vanaf het volgende toernooi gaan ze gewoon weer doen wat ze altijd doen. Als 1 van de favorieten starten en niet ver komen. Ik verwacht trouwens ook voor de verandering eens geen grote dingen van Brazilië.


Zat ik er toch niet ver naast he ! Maar ze winnen natuurlijk wel he.... Al denk ik als het Brazilie - Kaka wordt, dat ze dan niet veel meer in te brengen hebben. Bij de spanjaarden ligt het inderdaad meer psychisch dan op voetbalgebied want dan kunnen de rest van de teams wel inpakken denk ik zo. Als die spanjaarden ooit een duitse mentaliteit aanleren dan komt de eerste 5 jaar er geen enkel team meer bij in de buurt
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14


Keer terug naar BSV Bar

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron