mail, mail en nog eens mail

Alles op schaakgebied bij BSV

mail, mail en nog eens mail

Berichtdoor webmaster » vr 23 jan 2009, 02:22

BSV2 heeft "een wat minder seizoen". Nadat we twee jaar kampioen werden en het volgende jaar mochten kennismaken met de eerste klasse vlogen we er met dezelfde snelheid weer uit.
Dat was jammer. Immers, daardoor werd de aansluiting met het eerste (promotieklasse) weer groter. De eerste gedachtes waren: handhaving in de tweede klasse moet toch geen probleem zijn. Niets is minder waar. We zijn in degradatiezorgen.
Dat zijn we de laatste jaren niet meer gewend geweest.
Wat kunnen nou oorzaken zijn? Dat is altijd lastig! Wat wel opvalt is dat wij al op 14 deelnemende spelers zitten. Daar zijn we niet alleen in, maar toch!
Ik vind het niet kunnen dat we twee teamleiders hebben. Er behoort 1 kapitein op het schip te zijn. Dus hoort een ambitieus team als BSV2 1 leider te hebben. Bestuur, doe daar wat aan.
Daarnaast hebben we dit forum ook ter voorbereiding van een wedstrijd. Op dit gesloten stuk kunnen we elkaar voorbereiden op de komende tegenstander. Daar ligt ook een taak voor de teamleider.

Los daarvan moet er rust komen. Ik kriijg allerlei mailtjes sinds gisteren die mij gaan vertellen wat ik moet doen. Dat irriteert mij. Ik (en volgens mij iedere deelnemer van het tweede) weet heus wel wat er van mij wordt verwacht. Laten we de rust bewaren en mekaar niet teveel op de huid zitten. Dan komt het heus wel goed met het tweede.
webmaster
Beheerder
Beheerder
 
Berichten: 904
Geregistreerd: wo 17 sep 2008, 12:11
Woonplaats: Bennekom

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 26 gasten

cron