VSV2 - BSV1 2,5-5,5

Alles op schaakgebied bij BSV

Re: VSV2 - BSV1 2,5-5,5

Berichtdoor kreeft58 » di 10 feb 2009, 17:39

Pauwbase schreef:
htj schreef:Iedereen die je meer dan 2 seconden kent weet dat je 100% ten goede trouw bent geweest en op dat ogenblik alleen aan drinken dacht(of mischien ook aan mooie vrouwen ;) ) maar zeker niet aan beinvloeding.

Precies, dat zei ik na afloop ook tegen de wedstrijdleider. Dat ik zeker wist dat er geen opzettelijke onsportiviteit in het spel was. De beste man ontplofte zowat, hoe ik erbij kwam. Pas later werd me duidelijk dat hij het over Hofstra had, en niet over eagle. Dat wetende had ik mijn opmerking natuurlijk nooit gemaakt :lol:

Van Lopster heb ik begrepen dat er intern maatregelen worden genomen tegen de hoofdschuldige. Ik heb daarover wel een vraag: hoe laat en waar is de tuchtiging? :lol:


Heimelijke plaats. Alleen de teamleider weet er van :lol:
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: VSV2 - BSV1 2,5-5,5

Berichtdoor Pauwbase » di 10 feb 2009, 22:29


Arbiter is me net te snel af. Komt ook niet vaak voor, meestal zijn ze nergens te bekennen als het er om gaat. Maar goed, we hebben tegen Meppel dus een invaller nodig. Vrijwilligers? :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: VSV2 - BSV1 2,5-5,5

Berichtdoor Pauwbase » di 10 feb 2009, 22:30

Pauwbase schreef:

arbiter is me net te snel af. Komt ook niet vaak voor, meestal zijn ze nergens te bekennen als het er om gaat. Maar goed, we hebben tegen Meppel dus een invaller nodig. Vrijwilligers? :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: VSV2 - BSV1 2,5-5,5

Berichtdoor kreeft58 » wo 04 maart 2009, 11:10

Bron: De Gelderlander

Waarschuwing voor schakers van Bennekom
BENNEKOM – De schakers van Ben­nekom hebben een waarschuwing ontvangen van de bond ( OSBO). Dat gebeurt na het competitieduel tegen Veenendaal 2, waarin Hotze Hofstra zich volgens de bond ‘ niet netjes gedroeg’.
Hofstra werd uit de zaal gestuurd na zijn bemoeienis met de partij van Ed de Beule tegen Ron Flohr. Omdat wedstrijdleider Nico Bos­man die regel toepaste, is het pro­test van Veenendaal 2 tegen on­sportief gedrag afgewezen. Benne­kommer De Beule wint van Flohr en het duel Veenendaal 2-Benne­kom houdt de uitslag 5 ½ - 2 ½ .
Bij herhaling wachten Bennekom daarentegen nu wel sancties.
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Vorige

Keer terug naar BSV Algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten

cron