Zomertoernooien

Hier verslag over toernooien.

Zomertoernooien

Berichtdoor Cyclist » zo 15 maart 2009, 12:00

De lente moet nog echt beginnen, maar het kriebelen voor de zomertoernooien is al begonnen. Dit jaar in de planning: Dieren 9 rondes in groep A en uiteraard een week kamperen in Vlissingen voor het HZ toernooi. Om geen risico te lopen gelijk ingeschreven toen de site van 2009 in de lucht ging, want vorig jaar zaten ze half mei al vol.

DEELNEMERS / PARTICIPANTS (11.03.2009)
(maximum: 250)


FIDE NATIONAAL

1 RIEMENS, Albert Amsterdam 2151
2 ROSMULLER, Anton Utrecht 2117
3 VAN DE WYNKELE, Eric België 2111
4 VAN DER BORGT, Peter Kruiningen 2067
5 LUKAS, Manfred Duitsland 2045
6 KERKVLIET, Maximiliaan Haarlem 2037
7 VERHOEF, Harry Veenendaal 1939
Cyclist
BSV runner-up
BSV runner-up
 
Berichten: 64
Geregistreerd: do 02 okt 2008, 12:54

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Cyclist » wo 18 maart 2009, 17:08

martien schreef:Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.



116. 2N Mauro ruggero Albrizio (ITA)
117. 2N Martien Smit (NLD)
118. 2N Daniele Alfredo Marano (ITA)

Hoe is je Italiaans?
Cyclist
BSV runner-up
BSV runner-up
 
Berichten: 64
Geregistreerd: do 02 okt 2008, 12:54

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor eagle » wo 18 maart 2009, 20:59

martien schreef:
Cyclist schreef:
martien schreef:Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.



116. 2N Mauro ruggero Albrizio (ITA)
117. 2N Martien Smit (NLD)
118. 2N Daniele Alfredo Marano (ITA)

Hoe is je Italiaans?

Is dat belangrijk bij een potje schaken?
Als het maar lukt met de Pizza, de Vino en de Spaghetti :mrgreen:

Levert dit Fide-punten op of is het alleen voor het schaakplezier? Naast de prettige omgeving en het klimaat natuurlijk. ;)
eagle
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 272
Geregistreerd: wo 15 okt 2008, 00:12

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » vr 01 mei 2009, 20:17

martien schreef:
martien schreef:Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.


Het was even spannend of alles wel ging lukken vanwege gedonder wat Ryan Air had met vliegveld Weeze. Ze dreigden zich terug te trekken, maar vandaag is bevestigd dat het conflict is opgelost, dus op 14 mei kunnen we vliegen. :mrgreen:
180 deelnemers inmiddels...

Bij mijn toernooi zijn het er nog wat minder :)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor kreeft58 » za 02 mei 2009, 02:01

martien schreef:
martien schreef:Vooralsnog heb ik een schaakvakantie gepland in mei bij dit toernooi Met nog twee maanden te gaan zijn er nog plm 20 plaatsen te vergeven.


Het was even spannend of alles wel ging lukken vanwege gedonder wat Ryan Air had met vliegveld Weeze. Ze dreigden zich terug te trekken, maar vandaag is bevestigd dat het conflict is opgelost, dus op 14 mei kunnen we vliegen. :mrgreen:
180 deelnemers inmiddels...


Leuk ook Sander van Eijk doet er mee! Kun je elke dag een verslagje schrijven op de site van BSV. Hebben we weer iets exclusiefs ;)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Mark » do 14 mei 2009, 11:00

martien schreef:Nog twee dagen te gaan. Ali Bitalzadeh doet ook mee. Doggers valt af. De weersvoorspellingen zijn goed. We zijn dr klaar voor! :mrgreen:
Nogmaals de link naar het toernnoi.


Maar eens zien of die Italo's de boel een beetje bijhouden.... Plezier in ieder geval !
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » zo 17 mei 2009, 18:23

Mark schreef:
martien schreef:Nog twee dagen te gaan. Ali Bitalzadeh doet ook mee. Doggers valt af. De weersvoorspellingen zijn goed. We zijn dr klaar voor! :mrgreen:
Nogmaals de link naar het toernnoi.


Maar eens zien of die Italo's de boel een beetje bijhouden.... Plezier in ieder geval !

Niet dus! Niet op de site, niet op chess-results.com en er wordt ook niet getwitterd door meneer Smit. Het zal wel slecht gaan ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » zo 17 mei 2009, 18:27

Zelf vertrek ik woensdag naar Parijs voor het 32e Syre memorial met inmiddels toch al weer 143 deelnemers. Uitslagen worden in Frankrijk wel op het web gezet, bovendien zal ik nog wat persoonlijke reacties twitteren.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » zo 17 mei 2009, 20:42

Pauwbase schreef:
Mark schreef:
martien schreef:Nog twee dagen te gaan. Ali Bitalzadeh doet ook mee. Doggers valt af. De weersvoorspellingen zijn goed. We zijn dr klaar voor! :mrgreen:
Nogmaals de link naar het toernnoi.


Maar eens zien of die Italo's de boel een beetje bijhouden.... Plezier in ieder geval !

Niet dus! Niet op de site, niet op chess-results.com en er wordt ook niet getwitterd door meneer Smit. Het zal wel slecht gaan ;-)

1e ronde een nul tegen 1957. Zie hier en zoek op de spelerskaart van Smit (met een rating van 1800 :D). Hij mag nu weer tegen 1957, zal lastig worden ;-)
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: Zomertoernooien

Berichtdoor Pauwbase » ma 18 mei 2009, 00:58

Pauwbase schreef:1e ronde een nul tegen 1957. Zie hier en zoek op de spelerskaart van Smit (met een rating van 1800 :D). Hij mag nu weer tegen 1957, zal lastig worden ;-)

Een nul inderdaad. Nu tegen iemand met een punt meer, maar rating van 1600. Versneld zwitsers enzo, krijg ik ook mee te maken straks. Maar dit moet een puntje worden!
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Volgende

Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten

cron