OSBO snelschaken voor teams

Hier verslag over toernooien.

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Pauwbase » wo 01 apr 2009, 16:38

Pauwbase schreef:
Mark schreef:Ik zag ergens ook staan dat Talktalk wel belangstelling had. Op de eerste dag nadat ik de 40 ben gepasseerd heb ik ook wel interesse. Kunnen we geen ouwerwets knalteam opstellen? Iets als crazy, beest, talktalk als basis of zo? Normaal gesproken werd dat aangevuld met Paul of Peter maar dat zal wel niet gaan...

Goed plan!

Dan maak ik een tweede team met gezelligheidspelers als Noël, Teunis, ik en nog een 4e vriend. Ik kijk al uit naar de onderlinge ontmoeting :-)

Claimen wij vast Harry en dan is het 2e team ook compleet.
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Mark » do 02 apr 2009, 10:45

Ja, kiek even uut.... Ik kan me vergissen natuurlijk, maar het is wel het OSBO-kampioenschap dames. En zowel Peter als Paul is naar MIJN weten geen lid meer, maar wie weet geeft Loppie daar wel uitslag over.... En Harry claimen? Die zal toch met VSV meedoen..... (start discussie... :mrgreen: )

En tuurlijk Htj ! Da's toch altijd zo :lol:
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor kreeft58 » vr 03 apr 2009, 01:23

martien schreef:13 juni. Hmmmm....wie doet de wedstrijdleiding? :roll:


Nou ja, Sibbele natuurlijk en denkelijk zul jij ook wel worden gevraagd ;)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Mark » wo 08 apr 2009, 09:56

Mark schreef:Ja, kiek even uut.... Ik kan me vergissen natuurlijk, maar het is wel het OSBO-kampioenschap dames. En zowel Peter als Paul is naar MIJN weten geen lid meer, maar wie weet geeft Loppie daar wel uitslag over.... En Harry claimen? Die zal toch met VSV meedoen..... (start discussie... :mrgreen: )

En tuurlijk Htj ! Da's toch altijd zo :lol:


Loppie? had je hierboven gezien? In ieder geval kan Paul wel, is wel een leuk team dan!
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor kreeft58 » wo 08 apr 2009, 11:30

Mark schreef:
Mark schreef:Ja, kiek even uut.... Ik kan me vergissen natuurlijk, maar het is wel het OSBO-kampioenschap dames. En zowel Peter als Paul is naar MIJN weten geen lid meer, maar wie weet geeft Loppie daar wel uitslag over.... En Harry claimen? Die zal toch met VSV meedoen..... (start discussie... :mrgreen: )

En tuurlijk Htj ! Da's toch altijd zo :lol:


Loppie? had je hierboven gezien? In ieder geval kan Paul wel, is wel een leuk team dan!


Ik heb dat gezien én gelezen. Hoe je aan dat woordje dames komt weet ik niet, maar dat staat nergens. Het is het teamkampioenschap dat wij al eens met een team hebben gewonnen in Elst! En Peter en Paul zijn formeel geen lid meer. We kunnen dat natuurlijk wel snel weer regelen ;)

Ben wel teleurgesteld in Pauwbase, dat ie mij niet eens voor het tweede team vraagt :shock:
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Pauwbase » wo 08 apr 2009, 12:47

kreeft58 schreef:Ben wel teleurgesteld in Pauwbase, dat ie mij niet eens voor het tweede team vraagt :shock:

Niet goed genoeg! :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Mark » wo 08 apr 2009, 14:01

Ach ja, dames, da's een gewoonte. Krijg je op een bedrijf wat voor 90% uit vrouwen bestaat :lol: Paul heeft mij in ieder geval aangegeven graag daaraan mee te doen, dat is alles eigenlijk. Vandaar... Anders heb je dus 3 man voor BSV 1 (op dit moment)
Mark
BSV kampioen
BSV kampioen
 
Berichten: 169
Geregistreerd: di 30 sep 2008, 13:14

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Pauwbase » wo 08 apr 2009, 14:37

Mark schreef:Ach ja, dames, da's een gewoonte. Krijg je op een bedrijf wat voor 90% uit vrouwen bestaat :lol: Paul heeft mij in ieder geval aangegeven graag daaraan mee te doen, dat is alles eigenlijk. Vandaar... Anders heb je dus 3 man voor BSV 1 (op dit moment)

Anders is Loppie nog beschikbaar, de man heeft ambities :lol:
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor kreeft58 » wo 08 apr 2009, 17:33

Pauwbase schreef:
kreeft58 schreef:Ben wel teleurgesteld in Pauwbase, dat ie mij niet eens voor het tweede team vraagt :shock:

Niet goed genoeg! :lol:


Als wij gaan vluggeren en we doen 10 partijen, wordt het tenminste 7-3 voor mij :)
kreeft58
BSV nestor
 
Berichten: 1748
Geregistreerd: vr 19 sep 2008, 20:20

Re: OSBO snelschaken voor teams

Berichtdoor Pauwbase » wo 08 apr 2009, 17:54

kreeft58 schreef:
Pauwbase schreef:
kreeft58 schreef:Ben wel teleurgesteld in Pauwbase, dat ie mij niet eens voor het tweede team vraagt :shock:

Niet goed genoeg! :lol:


Als wij gaan vluggeren en we doen 10 partijen, wordt het tenminste 7-3 voor mij :)

Humor heeft ie wel, die lopster! 7-3 hahahahahahahahahahahahaha
Pauwbase
BSVmeester
BSVmeester
 
Berichten: 701
Geregistreerd: zo 21 sep 2008, 01:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Toernooien

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten

cron