Als Ede wint kan Veenendaal met een laatste krachtsinspanning net niet voorbij komen.
Juist! Dat bedoelde ik dus ook!
 Krijgen we ergens nog een uitslag van het tweede?
 Krijgen we ergens nog een uitslag van het tweede?Als Ede wint kan Veenendaal met een laatste krachtsinspanning net niet voorbij komen.

htj schreef:Het 2de is gedegradeerd ondanks een topdag met een overtuigende en verpletterende overwinning. 7-1 voor de onzen.
martien schreef:Als Ede wint kan Veenendaal met een laatste krachtsinspanning net niet voorbij komen.
Juist! Dat bedoelde ik dus ook!Krijgen we ergens nog een uitslag van het tweede?

thiemewj schreef:Nu we het toch over promotie-degradatie hebben is het misschien goed om er op te wijzen dat volgend seizoen de OSBO mogelijk weer 2 promotieplaatsen krijgt, dank zij het goed presteren van Het Kasteel in de KSB. zij staan momenteel tweede in afdeling 3C, zelfs boven ASV 2.

Pauwbase schreef:thiemewj schreef:Nu we het toch over promotie-degradatie hebben is het misschien goed om er op te wijzen dat volgend seizoen de OSBO mogelijk weer 2 promotieplaatsen krijgt, dank zij het goed presteren van Het Kasteel in de KSB. zij staan momenteel tweede in afdeling 3C, zelfs boven ASV 2.
Goed nieuws voor Pallas en de Dodo's!

Pauwbase schreef:thiemewj schreef:Nu we het toch over promotie-degradatie hebben is het misschien goed om er op te wijzen dat volgend seizoen de OSBO mogelijk weer 2 promotieplaatsen krijgt, dank zij het goed presteren van Het Kasteel in de KSB. zij staan momenteel tweede in afdeling 3C, zelfs boven ASV 2.

Logisch was het overigens wel, want er kwam een bekende stelling op het bord die door afwijken van zwart inderdaad een constructieve zwakte bij zwart teweeg bracht. Helaas duurde het erg lang voordat Martijn daar iets mee kon doen aangezien hij eerst even wat gaatjes dicht moest lopen. Ondanks de tijdsvoorsprong kreeg onze man het wel voor elkaar om binnen een seconde of 50 nog een zetje of 9 te moeten doen en daarin offerde hij fraai een aantal stukken die tevens weer terug kwamen. De rente ging helaas verloren door een kleinigheid te overzien maar ik vind het erg knap dat je rustig je eigen zetten blijft noteren en met nog 2 seconden de stelling eens rustig gaat bekijken om dat je zeker bent dat je er 40 hebt...
 Logisch was het overigens wel, want er kwam een bekende stelling op het bord die door afwijken van zwart inderdaad een constructieve zwakte bij zwart teweeg bracht. Helaas duurde het erg lang voordat Martijn daar iets mee kon doen aangezien hij eerst even wat gaatjes dicht moest lopen. Ondanks de tijdsvoorsprong kreeg onze man het wel voor elkaar om binnen een seconde of 50 nog een zetje of 9 te moeten doen en daarin offerde hij fraai een aantal stukken die tevens weer terug kwamen. De rente ging helaas verloren door een kleinigheid te overzien maar ik vind het erg knap dat je rustig je eigen zetten blijft noteren en met nog 2 seconden de stelling eens rustig gaat bekijken om dat je zeker bent dat je er 40 hebt...   

NPC schreef:Pauwbase schreef:thiemewj schreef:Nu we het toch over promotie-degradatie hebben is het misschien goed om er op te wijzen dat volgend seizoen de OSBO mogelijk weer 2 promotieplaatsen krijgt, dank zij het goed presteren van Het Kasteel in de KSB. zij staan momenteel tweede in afdeling 3C, zelfs boven ASV 2.
Ik denk dat Pauwbase de promotieregeling niet goed begrijpt. Als Het Kasteel bij de beste drie promovendi eindigt, is er in de OSBO Promotieklasse van volgend seizoen een extra promotieplaats voor de nummer twee.
 Ik ben er op dit forum al jaren mee bezig, maar goed, ik zal het even uitleggen.
 Ik ben er op dit forum al jaren mee bezig, maar goed, ik zal het even uitleggen.
Mark schreef:Na een fraaie wandeling door Nijmegen waren de ingezetenen van de Hotze-mobiel (ikzelf, Good old Ton Suuring en onze kopman) meer genegen om op de vele terrassen plaats te nemen, maar vasbesloten werd toch doorgelopen. Voor de speelzaal van ASV vonden we het scheurijzer van vervangend teamcaptain Ed voor de deur terug.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten